قاچاق ۳۰ کیلو حشیش در رودبار

0

سردار “عزیزاله ملکی”  بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه موادمخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است گفت: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان ادامه داد: ماموران ایست و بازرسی مستقر در محور مواصلاتی رودبار به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در بازرسی از وسایل همراه مسافر خودرو مورد نظر خبر داد و افزود: در این رابطه متهم ۳۳ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها، گام بر‌می‌دارد.

وی در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از آنها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد ضمن همکاری با پلیس، هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.#پلیس

 

قاچاق ۳۰ کیلو حشیش در رودبار

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ