سکوت استراتژیک راموس؛ نخواست حواس تیم پرت شود

0

رئال مادرید نیوز : سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید به احتمال زیاد امشب مقابل چلسی در استمفوردبریج فیکس می شود. کاپیتان که فصل بدی را از نظر مصدومیت ها داشته هر طور که شده خودش را به بازی حساس امشب رساند.

اما کاپیتان دیروز در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا نکرد و به جایش کروس به سوالات جواب داد. مرسوم است که راموس قبل از بازیهای حساس اروپایی در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا می کند. او پیش از بازی برگشت نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل یووه در فصل ۱۷-۲۰۱۸ یا قبل از بازی رفت یک هشتم نهایی مقابل سیتی در فصل گذشته یا قبل از بازی برگشت نیمه نهایی در فصل ۱۳-۲۰۲۱ این کار را کرده بود و در فینال های لیسبون و کاردیف نیز پیش از بازی به سوالات جواب داده بود.

راموس مشکلی ندارد که به جای تیم با خبرنگاران صحبت کند اما نکته این جاست که او نمی خواست پیش از بازی چلسی و رئال سوالاتی در مورد تمدید قراردادش مطرح شود و این گونه حواس هواداران و رسانه ها پرت شود. آخرین باری که راموس در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد برای شبکه آمازون در مورد پخش مستندش بود که در آن جا مجری مراسم سوالات در مورد تمدید قرارداد را سانسور می کرد. راموس در پایان کنفرانس گفت که اگر خبری در مورد تمدیدش باشد خودش زودتر از همه خبر می دهد. شاید اگر حالت عادی وجود داشت، راموس بهترین فرصت را داشت که پاسخ صحبت های فلورنتینو پرز را بدهد که اخیرا گفته بود که راموس حاضر به کاهش دستمزدش نشده و به همین خاطر از تمدید دور شده است اما کاپیتان نمی خواست حواس تیم پرت شود به خصوص که اگر او در مقابل چلسی بازی کند و بدرخشد، می تواند برگ برنده ای برای تمدیدش باشد و به باشگاه فشار بیاورد که او را حفظ کنند.

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رفت با چلسی، راموس در مقابل رسانه ها حضور پیدا کرد که جمله وی که “آینده ام کاملا روشن است” و طفره رفتن از این که بگوید در رئال می ماند باعث شد تا همه در مورد جدایی او صحبت کنند اما کاپیتان راموس ترجیح داد که این اتفاق رخ ندهد. فعلا راموس فقط دو ماه دیگر با رئال قرارداد دارد و امیدوار است که باشگاه بپذیرد که قراردادش برای دو فصل تمدید شود.

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ