سویا در دی استفانو، بدون لوپتگی و با امید حضور راکیتیچ

0

رئال مادرید نیوز : سویا در حالی برای بازی یکشنبه مقابل رئال مادرید آماده می شود که ایوان راکیتیچ هافبک کروات نتوانسته به صورت عادی تمرین کند و شاید به بازی مقابل رئال مادرید نرسد. راکیتیچ پس از شش فصل حضور در بارسلونا به سویا برگشت و بازی یکشنبه برایش خیلی خاص است.

راکیتیچ در دو پیروزی اخیر بارسا مقابل رئال در برنابئو خوش درخشیده است. او به طور مثال دو سال پیش تک گل بارسا را در پیروزی مقابل رئال به ثمر رساند. آن برد باعث شد تا اختلاف رئال و بارسا به دوازده امتیاز برسد و کاتالان ها عملا قهرمانی خود را در لالیگا نهایی کنند. در ۲۳ آوریل ۲۰۱۷ نیز راکیتیچ در مقابل رئال درخشید که هم به مسی پاس گل داد، هم گل زد و هم ضدحمله منجر به گل سوم را طراحی کرد تا بارسا با نتیجه سه بر دو مقابل رئال برنده شود. البته در نهایت رئال در ان سال به قهرمانی لالیگا رسید.

از سویی جولن لوپتگی سرمربی سویا به علت محرومیت و پنج کارته شدن حق حضور در روی نیمکت مقابل رئال را نخواهد داشت. البته این اولین باری نیست که جولن در این فصل در لالیگا روی نیمکت نمی نشیند. او در نیوکمپ نیز از طریق تلفن دستورالعمل ها را به نیمکت می داد.  لوپتگی سال گذشته در برنابئو به شدت از تیم داوری به خاطر مردود شدن گل دی یونگ انتقاد کرده بود و حالا نمی تواند کنار تیمش باشد.

ژول کونده مدافع میانی سویا که مورد نظر رئال مادرید است هم در تمرین پنجشنبه شرکت نکرد و حضورش قطعی نیست.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

سویا در دی استفانو، بدون لوپتگی و با امید حضور راکیتیچ

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ