چرا چفرین به جای عمل فقط تهدید می کند؟/ ترس یوفا از جنگ با سیستم قضایی اسپانیا

0

رئال مادرید نیوز : الکساندر چفرین رئیس یوفا دست بردار رئال مادرید و متحدانش یوونتوس و بارسلونا  نیست. او می خواهد کاری کند که ریشه سوپرلیگ خشکانده شود و حتی در آینده هم شانسی برای ایده پردازی در مورد این تورنمنت وجود نداشته باشد.

چفرین می داند که چمپیونزلیگ چه سود سرشاری را به جیب او و عواملش واریز می کند. تورنمنتی که تا مرحله یک چهارم نهایی یک تورنمنت خسته کننده است و البته چمپیونزلیگ جدید که قرار است از سال ۲۰۲۴ آغاز شود از آن هم بدتر است چرا که مرحله آغازین مسابقات به جای شش بازی با ده بازی برگزار می شود که اکثر این بازیها بی کیفیت و غیرجذاب خواهد بود.

چفرین در حمله جدیدش به سه غول فوتبال اروپا اعلام کرده که ۹ باشگاه دیگر را بخشیده و علیه این سه باشگاه تنبیهاتی را در نظر خواهد گرفت اما نکته مهم این جاست که یک حکم قضایی بسیار محکم در دادگاهی در شهر مادرید ثبت شده است که هر گونه اقدامی را علیه باشگاه های سوپرلیگ و این تورنمنت محکوم می کند و آن را غیرقابل اعتبار می داند. در حقیقت اگر یوفا بخواهد حکمی علیه رئال صادر کند، باید با سیستم قضایی اسپانیا در بیافتد که ممکن است کار به جاهای باریک بکشد. به نظر می رسد که به همین خاطر است که چفرین تا کنون هیچ اقدامی علیه باشگاه های سوپرلیگ نکرده و صرفا به تهدید و عصبانی کردن هوادارانشان اکتفا کرده است چرا که می داند که اگر اقدامی انجام بدهد با یک سیستم قضایی در افتاده است نه صرفا با سه غول فوتبال اروپا.

در ماه های آینده ممکن است اتفاقات زیادی رخ بدهد اما به هر صورت همین که شیخ های عرب و یک سیاستمدار که به دنبال رای جمع کردن است (بوریس جانسون) مخالفان سوپرلیگ هستند و تیم های دیگر را می ترسانند شاید ثابت کند که این تورنمنت چندان هم به ناحق نبوده است. فوتبال رو به نابودی می رود و به یک تغییر نیاز است. رئال مادرید و پرز سعی کردند که پرچمدار این تغییر باشند و یوونتوس و بارسلونا هم پشت این کار را گرفته اند اما آنهایی که نمی خواهند منافع و درآمدهایشان را از دست بدهند با این تورنمنت مخالفت می کنند. آنهایی که دم از روح فوتبال می زنند اما وقتی که در سالهای اخیر فینال چمپیونزلیگ نفتی می شود (پی اس جی، سیتی، چلسی و …) سکوت می کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

چرا چفرین به جای عمل فقط تهدید می کند؟/ ترس یوفا از جنگ با سیستم قضایی اسپانیا

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ