غیبت دو رئالی سابق در بازی پنجشنبه؛ گرانادا بدون وایخو و سولدادو

0

رئال مادرید نیوز : گرانادا در حالی پنجشنبه میزبان رئال مادرید در ورزشگاه لوس کارمنس خواهد بود که خبری از خسوس وایخو و روبرتو سولدادو دو عضو سابق رئال در این بازی نیست.  البته آلبرتو سورو که مدتی در رئال بود اما هرگز برای تیم بزرگسالان  رئال بازی نکرد به بازی پنجشنبه می رسد.

خسوس وایخو به علت مصدومیت ادامه فصل را از دست داده است. گرانادا از زمستان  ۲۰۲۰ قرضی به گرانادا رفته و در این تیم جا افتاده است. این بازیکن هنوز با رئال قرارداد دارد و در دو فصل در رئال مجموعا دوازده بازی در لیگ، پنج بازی در کوپا و دو بازی در چمپیونزلیگ داشت.  وایخو باید در تابستان به رئال برگردد اما بعید است که رئال علاقه ای به بازگرداندن وی داشته باشد. وایخو در این فصل ۲۰ بازی در لالیگا، چهار بازی در کوپا و دوازده بازی در لیگ اروپا برای گرانادا داشته است و دیگو مارتینز سرمربی تیم کاملا به او اعتماد دارد .

از سویی روبرتو سولدادو نیز شنبه حضور ندارد چرا که دومین جلسه از محرومیتش را پس از اخراج جنجالی مقابل کادیز سپری می کند. سولدادو سه جلسه محروم شده است و حق حضور در بازی پنجشنبه را ندارد. سولدادو نیز شانزده بازی در رئال مادرید داشته اما هرگز در رئال موفق نبوده است. سولدادو تا کنون سیزده بار مقابل رئال قرار گرفته، دوازده بار در لالیگا و یک بار در کوپا که دو بار پیروز شده است : یک بار به لطف گل خودش و دو بار هم مساوی گرفته است. سولدادو پنج گل به رئال زده است : یکی در ختافه، سه تا در والنسیا و یکی در ویارئال.

آلبرتو سورو البته هرگز در رئال بازی نکرد. او در سال ۲۰۱۹ با ۲.۵ میلیون یورو از ساراگوسا به رئال پیوست و به همین تیم قرض داده شد و یک سال بعد با همین مبلغ به گرانادا پرداخت. سورو ۲۲ ساله در این فصل دوازده بازی در لیگ ، پنج بازی در کوپا و هشت بازی در لیگ اروپا داشته است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

غیبت دو رئالی سابق در بازی پنجشنبه؛ گرانادا بدون وایخو و سولدادو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ