وکیل گرت بیل:«عالی است اگر در رئال نیمکت نشین باشد و حقوق بگیرد!»

0

رئال مادرید نیوز : جاناتان بارنت وکیل گرت بیل به نظر می رسد که در تابستان دوباره قرار است که به بلای جان رئال مادرید و هوادارانش تبدیل شود.

وکیل بیل بیان کرد :” تردیدهای زیادی در مورد آینده بیل در رئال مادرید دارم. هنوز یک سال از قراردادش مانده است. اگر می خواهند او را روی نیمکت بنشانند… خوب ست. اگر بخواهند به من چنین دستمزدی را بدهند تا روی نیمکت بنشینم، برایم خوب است! این بحثی میان سه طرف است : ما، رئال مادرید و تاتنهام. باید همه چیز را در نظر بگیریم و در زمان مناسب به تصمیم نهایی برسیم. از ابتدا به تاتنهام گفتم که اگر به او فرصت بدهند و اجازه بدهند که مدل خودش بازی کند، موفق می شود. باید با او مثل مسی و رونالدو برخورد شود و بعد از آن یم فهمند که به خوبی همان هاست. او هر بار که با آزادی عمل بازی کرده ، درخشیده و گل زده است. بازیکنی در کلاس جهانی است. بازی نکردنش یک اشتباه بزرگ است هر چند که نمی خواهم کسی را مقصر بدانم. بیل در هفته های اخیر ثابت کرده که یکی از بهترین بازیکنان دنیاست.”

بارنت در مورد دیگر موکلش یعنی کاماوینگا که مورد نظر رئال هست هم صحبت کرد :” کاماوینگا احتمالا بهترین بازیکن جوان دنیاست و به تازگی ۱۸ ساله شده است. خیلی جوان تر از دیگران است و در تیم ملی فرانسه بازی کرده است. استعداد بی نظیری دارد و می تواند در هر تیمی در دنیا بازی کند. می تواند به باشگاهی چمپیونزلیگی فروخته شود. به اندازه کافی خوب است اما نمی خواهیم در موردش عجله کنیم. من چیزهای زیادی در مورد فوتبال یاد گرفته ام. باید در لحظه مناسب اقدام کنی. بازی کردن در این سن مهمترین بخش است. بازی کردن در یک تیم بزرگ عالی است و باید مکان مناسب برایش پیدا شود تا بازی کند و یاد بگیرد. عجله ای نداریم. “

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

وکیل گرت بیل:«عالی است اگر در رئال نیمکت نشین باشد و حقوق بگیرد!»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ