کوپای بی خاصیت، تنها دستاورد کلاهبردار ۵۵۵ میلیونی/ رویای دو گانه ذوب شد

0

رئال مادرید نیوز : بارسایی ها که در این فصل به قهرمانی در جام بی رقیب یعنی کوپا افتخار می کردند حالا فصل را با همین جام به اتمام می رسانند. جام کم ارزشی که رئال و اتلتیکو کلا آن را جدی نگرفتند و در همان بازی اول با آن خداحافظی کردند.

بارسلونا با تساوی ۳-۳ مقابل لوانته رسما با لالیگا وداع کرد. حالا آنها فقط در صورتی می توانند لالیگا را ببرند که هر دو بازی خود را ببرند و اتلتیکو از سه بازی بعدی خود فقط چهار امتیاز بگیرد یعنی یک برد، یک تساوی و یک شکست که خیلی بعید به نظر می رسد.

حالا به نظر می رسد که لالیگا را باید دوئلی میان دو تیم مادریدی یعنی رئال و اتلتیکو دانست. کومان که به احتمال فراوان با وجود کمک داور ویدیویی به تیمش (روی گل سوم بارسا، گریزمان به وضوح روی بازیکن حریف خطا کرد و گل باید مردود می شد) همچنان داوران را مقصر نتایج تیمش خواهد دانست، با لالیگای ۲۱-۲۰۲۰ وداع کرد. قطعا همه هواداران رئال دوست دارند که کلاهبردار ۵۵۵ میلیونی را نه فقط سال بعد بلکه تا سالهای متمادی در پیراهن بارسا ببینند چرا که این بازیکن همیشه در بازیهای بزرگ (اتلتیکو، رئال، پی اس جی و …) محو است و در این فصل نیز اغلب در بازیهای کوچک گلزنی کرده و از سویی دستمزد بالایش باعث می شود تا بارسا توان مالی برای خرید بازیکنان جوان تر و آماده تر را نداشته باشد و در حقیقت جلوی پیشرفت تیمش را می گیرد.

حالا رئال باید هر سه بازی بعدی خود را در لالیگا ببرد و منتظر امتیاز دادن اتلتیکو در حداقل یکی از سه بازی باشد در حالی که شرایط برای بارسا کاملا ناامید کننده است و باید منتظر این باشد تا اتلتیکو دو بازی خود را نبرد و رئال هم حداقل یکی از سه بازی!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

کوپای بی خاصیت، تنها دستاورد کلاهبردار ۵۵۵ میلیونی/ رویای دو گانه ذوب شد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ