مارسلو در آخرین روزهایش در رئال مادرید ۳۳ ساله شد

0

رئال مادرید نیوز : شاید خیلی از هوادارانی که تازه چند سال است رئال مادرید را دنبال می کنند، مارسلو را به بازیهای ضعیف و اشتباهات پرشمارش در سالهای اخیر بشناسند.

در حقیقت مارسلو از فینال چمپیونزلیگ ۲۰۱۸ به بعد و با جدایی از دوست صمیمی و قدیمی خود رونالدو درون زمین هم به شدت افت کرده است. در سه سال اخیر همواره شایعات زیادی وجود داشت که مارسلو به تیم بازیکن پرتغالی  می رود اما هرگز این اخبار رنگ واقعیت به خود نگرفتند.

مارسلو حالا تا سال ۲۰۲۲ با رئال قرارداد دارد اما بعید است که جایی در رئال داشته باشد. این بازیکن در ماه های اخیر سعی کرد که با بهبود تمرینات و تغذیه شرایط خود در رئال را هم بهتر کند اما فعلا خبری نیست. مارسلو امروز ۳۳ ساله شد اما به نظر می رسد که پس از چهارده سال آخرین روزهایش در رئال مادرید را سپری می کند. بازیکن برزیلی به خصوص در سالهای اوجش یک دفاع چپ شگفت انگیز و بی نظیر و بدون تردید یکی از بهترین دفاع چپ های تاریخ رئال در کنار روبرتو کارلوس بود. او با نفوذهایش از جناح چپ نقشی کلیدی در چهار چمپیونزلیگ در پنج سال داشت که به طور مثال در شب فینال دسیما با ورودش به زمین جریان بازی را به سود رئال تغییر داد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

مارسلو در آخرین روزهایش در رئال مادرید ۳۳ ساله شد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ