آخرین برد گرانادا مقابل رئال مادرید با گل به خودی رونالدو بود

0

رئال مادرید نیوز  : گرانادا از ۵۵ باری که مقابل رئال بازی کرده هفت بار پیروز شده که آخرین بار در فوریه ۲۰۱۳ بود که در آن شب رونالدو گل به خودی زد. رئال مادرید بعد از آن یازده برد پیاپی مقابل گرانادا داشت.

بازیکن پرتغالی در آن شب تنها گل بازی را در شکست رئال با نتیجه یک بر صفر روی یک کرنر وارد دروازه رئال کرد. در آن بازی گرانادا حتی یک شوت به چارچوب هم نداشت. از آن شب هنوز راموس، واران، مودریچ، مارسلو و بنزما در رئال هستند. اما هیچ کدام از اعضای کنونی گرانادا در آن شب بازی نکردند.

از آن شب به بعد رئال مادرید در یازده تقابل با گرانادا یازده برد کسب کرده است که در بازی رفت در والدبباس، رئال با گلهای کاسمیرو و بنزما با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. گرانادا به جز آن برد معروف ، شش برد دیگر مقابل رئال داشته، ده بازی مساوی شده و ۳۸ بار شکست خورده اند. در بازیهای رو در رو، رئال مادرید ۱۳۷ گل زده و گرانادا ۵۱ تا. از بردهای گرانادا پنج تایش در لوس کارمنس بودند : دو تا با نتیجه یک بر صفر و بقیه با نتایج دو بر یک، دو بر صفر و سه بر یک.

خیل مانزانو تا کنون سه بار بازیهای رئال و گرانادا را سوت زده که هر سه بار رئال برنده شده : سه بر یک در فصل ۱۴-۲۰۱۳ ، دو بر یک در فصل ۱۶-۲۰۱۵ و ۹ بر یک در فصل ۱۵-۲۰۱۴.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آخرین برد گرانادا مقابل رئال مادرید با گل به خودی رونالدو بود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ