جمع آوری ۵۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در” پردیس”

0

سرهنگ بهزاد عبدیان با اشاره به کشف ماینر قاچاق اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی و کنترل نامحسوس پلیس آگاهی پردیس ۲ انبار در حاشیه شهر بومهن که اقدام به نگهداری و استخراج ارز دیجیتال می‌کردند شناسایی و ماینرهای قاچاق موجود در انبار کشف و ضبط شد.

وی بابیان نوع دستگیری مجرمان افزود: با اقدامات به‌موقع پلیس آگاهی پردیس و همکاری عوامل اداره برق محل نگهداری دستگاه‌های ماینر در بومهن شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در ادامه گفت: در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از ۲ انبار محل نگهداری و استخراج ارز دیجیتال تعداد ۵۴ دستگاه غیرمجاز کشف و ضبط گردید.

سرهنگ عبدیان افزود: دستگاه‌های ماینر کشف‌شده توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت و مبلغ کارشناسی دستگاه‌ها معادل ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: با دستگیری مجرمان استخراج ارز دیجیتال قاچاق پس از بازجویی، پرونده‌ مقدماتی تشکیل وجهت صدور احکام تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس بابیان اینکه پلیس دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: در جهت کمک به اقتصاد کشور و برقراری آرامش امنیت جامعه، همواره نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم و در صورت اطلاع ازاین‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.تسنیم

 

 

جمع آوری ۵۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در” پردیس”

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ