«زیدان به رئال مادرید مدیون است»

0

رئال مادرید نیوز : مربی فرانسوی در هفته های اخیر بارها از سوالات در مورد آینده اش طفره رفته است. او نه توضیحی می دهد و نه دلیلی ارائه می دهد و حالا استعفای او در پایان لالیگا قابل پیش بینی است. این که دو بار قراردادت را نیمه تمام بگذاری و به موقع هشدار ندهی تا باشگاهت به شکل مناسبی برای تو جایگزین پیدا کند نشان می دهد که شخصیت حرفه ای نداری. زیدان می گوید که کار را برای باشگاه “آسان” می کند و اگر بخواهد چنین کاری انجام بدهد باید تا پایان یک سال باقی مانده از قراردادش بماند و بعد زا آن اعلام کند که تمدید نمی کند و بدین ترتیب باشگاه با ارامش به دنبال جانشین برای او می گردد.

اما مسئله دیگر این است که حس کنی نمی توانی از پس بازسازی ترکیب بربیایی و جسارتش را نداری که جایگزینی برای قدیمی های محبوبت پیدا کنی آن هم در حالی که این بازیکنان نمی توانند اثر مثبتی که در گذشته  داشته اند را در تیم بگذارند. زمانی که دو سال پیش برگشت، تماس فلورنتینو پرز را پذیرفت و قول داد که چیزهای زیادی تغییر کند اما حقیقت این است که چیزهای کمی تغییر کرده است و نشان داده است که به سختی می تواند نقشه را تغییر بدهد. نقشه برای رئال مادرید در سال آینده نمی تواند زیاد امیدوار کننده باشد. بحران اقتصادی جلوی خریدهای بزرگ را می گیرد و بازیکنانی هستند که قرارداد دارند و نمی توان به هیچ شکل آنها را از تیم جدا کرد. آیا زیدان توان مدیریت تیم در این شرایط مشکل را در خودش نمی بیند؟

خسوس گایگو

ساعت بازی رئال مادرید امشب زین الدین زیدان بیوگرافی زین الدین زیدان اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

«زیدان به رئال مادرید مدیون است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ