رای احتمالی کمیته انضباطی برای دو مقصر اصلی جنجال در دربی

0

پرسپولیس نیوز – نکته مهم اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که ریاست آن بر عهده  یکی از قضات است به صورت مستقل عمل می کند و از سویی در گزارش سهیل مهدی نماینده فدراسیون فوتبال دو نفر به عنوان شروع کننده درگیری معرفی شده اند. فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس و بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال که هر دو از داور کارت قرمز دریافت کردند و در بازی بعدی تیم های خود غایب خواهند بود و ضرروتی وجود نداشت که برای آنها دستور موقت صادر شود. کمیته انضباطی تصمیم گرفت ابتدا صحبت های طرفین درگیری را بشنود و بعد برای آنها رای صادر کند. گفته می شود این دو جدا از یک جلسه محرومیتی که سپری کرده اند ممکن است تعداد جلسات بیشتری از همراهی تیم های خود محروم شوند و احتمالا برای آنها جریمه ی نقدی هم در نظر گرفته خواهد شد. محرومیت یک تا سه جلسه ای به همراه جریمه نقدی ۲۰ میلیون تومانی. 

کریم باقری هم از سوی کمیته انضباطی تشویق خواهد شد به این خاطر که نقش موثری در پایان دادن به درگیری ها داشت. او حتی در پایان بازی از بازیکنان تمیش خواست جلوی استقلالی ها شادی نکنند و به رختکن بروند. 

گفته می شود آراء کمیته انضباطی بعد از برگزاری جلسات انضباطی که برای رسیدگی به پرونده تدارک دیده شده صادر خواهد شد. 

کمیته انضباطی به جزء این پرونده – پرونده دیدار سپاهان – پرسپولیس را هم در دست دارد که صدور آرای این دو بازی به طور حتم حواشی جدیدی را در فوتبال بهمراه خواهد داشت و طبق معمول تیم هایی که از آراء کمیته انضباطی متضرر می شوند به آن اعتراض خواهند کرد. 

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

رای احتمالی کمیته انضباطی برای دو مقصر اصلی جنجال در دربی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ