فرشاد فرجی می‌تواند در جام حذفی بازی کند/ محرومیت احتمالی در لیگ برتر اعمال می‌شود

0

پرسپولیس نیوز- در اطلاعیه کمیته انضباطی در این خصوص محرومیت خاطیان دربی آمده است؛ «در خصوص تخلفات بازی ما بین تیمهای استقلال و پرسپولیس نیز ضمن دعوت از چهار نفر از عوامل و بازیکنان دو تیم به نام های مهدی ترابی، فرشاد فرجی، محمد نادری و بهزاد غلامپور جهت حضور در جلسه کمیته انضباطی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز در خصوص مداخله بازیکنان آنها در نزاع جمعی و سایر تخلفات انتسابی ابلاغ شده است که ظرف ۴۸ ساعت دفاعیه خود را ارسال کنند.»

این درحالیست که شنیده می شود این احتمال وجود دارد فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس و بهزاد غلامپور مربی استقلال تهران به دلیل درگیری فیزیکی با محرومیت یک تا سه جلسه‌ای مواجه شوند.

شاید برای برخی‌ها این پرسش به وجود آمده باشد که با این وضعیت، آیا این مدافع تازه وارد می‌تواند پرسپولیس را در دیدار حذفی برابر شاهین بندرعامری در بوشهر همراهی کند یا نه؟

به گفته یک منبع موثق و مطلع درصورتی که کمیته انضباطی رأی به محرومیت فرشاد فرجی بدهد این بازیکن از حضور در بازی یا بازی های لیگ برتر منع خواهد شد. به عبارت ساده‌تر فرشاد فرجی درصورت محرومیت قادر است پرسپولیس را در جام حذفی همراهی کند و حتی با تشخیص یحیی گل‌محمدی در دیدار مقابل شاهین بندرعامری برای تیمش بازی کند.

مدافع تازه وارد پرسپولیس که پس از مصدومیت سیامک نعمتی از دقیقه ۴۶ بازی با استقلال وارد زمین شد به رغم ارائه نمایش خوب، در واپسین دقایق بازی به دلیل درگیری با بازیکنان و مربی حریف توسط محمدرضا اکبریان از زمین مسابقه اخراج شد.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

فرشاد فرجی می‌تواند در جام حذفی بازی کند/ محرومیت احتمالی در لیگ برتر اعمال می‌شود

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ