جزئیات پیشنهاد رئال مادرید به آلگری؛ یووه منتظر چراغ سبز زیدان

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که تا یک هفته دیگر همین موقع ها تکلیف آینده نیمکت رئال مادرید مشخص شده باشد اما فعلا باید به شایعات توجه کنیم که به شدت داغ هستند.

در حقیقت ماسیمیلیانو الگری و رائول گونزالس دو گزینه اصلی هدایت رئال مادرید هستند. مربی ایتالیایی به واسطه تجربه و افتخاراتش می تواند گزینه مطمئنی به شمار برود. معمولا مربیان ایتالیایی به سختگیری در کارشان شهرت دارند و رئال مادرید کنونی نیز به سختگیری برای بازسازی ترکیب نیاز دارد چرا که به طور مثال زیدان به علت رابطه قبلی و رودربایستی با برخی بازیکنان نمی توانست آنها را کنار بگذارد در حالی که آلگری می تواند تحول ترکیب رئال مادرید را آغاز کند. به گفته گاتزتا دلوا اسپورت پیشنهاد رئال مادرید به آلگری دو ساله (با قابلیت تدید برای سال سوم) با دستمزد سالانه ۱۰ میلیون یورو است. این مربی دو سال است که به خواست خودش مربیگری نمی کند اما تجربه درخشانی در یوونتوس داشته و در حال حاضر به خاطر رئال دو پیشنهاد جدی و بزرگ را متوقف کرده چرا که دلش با رئال مادرید است و می خواهد فرصتی که سه سال پیش از دست داد و پیشنهاد رئال را رد کرد، جبران کند و به برنابئو بیاید. اگر آلگری به رئال مادرید بیاید، بدنسازش سیمونه فونلتی و دستیار همیشگی خود مارکو لاندوچی را هم با خود به مادرید می اورد.

در سمت مقابل هم رائول گونزالس حضور دارد. نماد و اسطوره باشگاه که عملکرد خوبی در آکادمی رئال مادرید داشته است. مهمترین نکته در موردش این است که نسل کنونی بازیکنان آکادمی رئال را می شناسد و اگر به تیم بزرگسالان بیاید می تواند یک تحول کم هزینه را آغاز کند چرا که به طور مثال بازیکنانی نظیر میگل گوتیرز و آنتونیو بلانکو با نظر وی می توانند جایگاه خود را در تیم بزرگسالان رئال مادرید پیدا کنند.

از سویی گاتزتا با تصویر زیدان روی جلد از مربی فرانسوی خواسته است تا به پیشنهاد یوونتوس واکنش نشان بدهد و چه بسا برای حضور در تیم ایتالیایی چراغ سبز نشان بدهد و فصل بعد به این تیم برود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

جزئیات پیشنهاد رئال مادرید به آلگری؛ یووه منتظر چراغ سبز زیدان

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ