شنبه سرنوشت ساز برای دو رفیق قدیمی: رونالدو نازاریو و زیدان

0

رئال مادرید نیوز : رونالدو نازاریو و زین الدین زیدان دو رفیق قدیمی هستند که شنبه روز بسایر مهمی را پیش رو خواهند داشت. در حقیقت هر دو تقدیرشان در این شب به هم گره خورده است.

این دو بازیکن سابق از زمان هم تیمی بودن در رئال با هم دوست هستند. زیدان دومین کهکشانی پرز بود که به عنوان گرانترین خرید تاریخ تا آن زمان به رئال مادرید پیوست و یک سال بعد رونالدو از اینتر راهی رئال شد. حالا زیدان سرمربی رئال مادرید است و رونالدو نازاریو مالک باشگاه وایادولید.

رونالدو و زیدان البته دوران چندان موفقی از نظر ورزشی با هم در رئال نداشتند و یک لالیگا و یک سوپرجام اسپانیا کل دستاوردهایشان بود. شنبه اما هر دو هدف مشترکی دارند: پیروزی. در حقیقت رونالدو نازاریو می داند که بقا در لالیگا برای وایادولید خیلی مهم است چرا که اگر به لیگ دسته دو سقوط کنند بخش قابل توجهی از سرمایه خود را از دست می دهد اما اگر وایادولید بتواند اتلتیکو را شکست بدهد و هوئسکا و الچه شکست بخورند، تیم رونالدو در لالیگا خواهد ماند. از سویی اگر وایادولید شنبه پیروز شود، رئال مادرید می تواند با غلبه بر ویارئال به شکل معجزه آسایی لالیگای ۳۵ را ببرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

شنبه سرنوشت ساز برای دو رفیق قدیمی: رونالدو نازاریو و زیدان

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ