واکنش پیروز قربانی به اظهارات مجیدی/ وقتی شما تیمی را قبول کردید باید تمام نتایجش را هم بپذیرید

0

استقلال نیوز – انتشار صحبت‌های فرهاد مجیدی قبل و بعد از دربی جمعه گذشته پیرامون این موضوع که تیم استقلال خوب بسته نشده و دلال‌ها این تیم را بسته اند با واکنش برخی پیشکسوتان استقلال از جمله آتیلا حجازی، حسن روشن و … مواجه شده است. پیروز قربانی در گفتگو با استقلال نیوز درباره نحوه بسته شدن و یارگیری تیم استقلال و اینکه ایا دلال‌ها این تیم را بسته اند یا نه، صحبت کرد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

فرهاد مجیدی گفته تیمش بد بسته شده و آن را در دلال‌ها بسته اند. شما تا چه اندازه با او موافقید؟

به نظر من استقلال از لحاظ پتانسیل نفری تیم بالایی است و می توان آن را جزو سه تیم برتر ایران به لحاظ نفری به حساب آورد. اما دو مطلب در اینجا مطرح می‌شود؟

چه مطالبی؟

 یکی اینکه آیا این تیم بالانس بسته شده یا نه! ممکن است شما تیمتان پر از ستاره باشد. مثلاً در ۴ پست ۵، ۶ ستاره برتر کشور را داشته باشید اما در دو پست دیگر بازیکنی نداشته باشید. در این صورت تیم بالانس بسته نشده است. یک مربی با تفکرات جدید به استقلال آمده و روی نفراتی که پیش از او به این تیم آمده اند حساب نکرده است.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

اما آتیلا حجازی و حسن روشن در گفتگو با خبر ورزشی در این‌باره گفتند که چرا مجیدی زمانی که نتیجه می گرفت حرفی از دلالی مطرح نمی کرد و این صحبت‌ها را بهانه ای برای باخت های اخیر دانسته اند؟

در این باره که تیم را در دلال ها بسته اند یا نه نظری ندارم. چون در روزهای بسته شدن تیم در جریان ریز اتفاقات نبودم اما این را می دانم که استقلال در برخی پست ها بازیکن ندارد.

مثال می زنید؟

ببینید استقلال فرشید اسماعیلی را در پست شماره ۱۰ دارد. هر زمان استقلال با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می کند فرشید اسماعیلی بهترین نفر تیم است ولی وقتی او نیست استقلال عملاً کسی را ندارد که جایگزین کند. شاید اگر در نیم فصل امین قاسمی نژاد جذب تیم می شد حالا شرایط فرق می کرد. ولی دیدیم که در نیم‌فصل هم استقلال نتوانست طبق خواسته مجیدی یارگیری کند.

در کل شما به مجیدی حق می‌دهید یا نه؟

ببینید مجیدی تا این لحظه در ۳ مقطع به استقلال آمده و تیم را در دست گرفته که در هیچ یک از این سه مقطع خودش تیم را نبسته است. یکبار تیم را از شفر گرفت، یک بار از استراماچونی و این فصل هم بعد از فکری آمد. قطعاً تا حدی باید به او حق داد. ولی با حرفهای حسن روشن موافقم که گفته وقتی شما تیمی را قبول کردید باید تمام نتایجش را هم بپذیرید. به هر حال فرهاد مجیدی با علم به این موضوع که استقلال را خودش نبسته تیم را قبول کرده و حالا هم همه این نتایج مربوط به خود اوست.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

واکنش پیروز قربانی به اظهارات مجیدی/ وقتی شما تیمی را قبول کردید باید تمام نتایجش را هم بپذیرید

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ