محمدرضا علیمردانی در کنار همسرش + عکس

0

عکس های جدید محمدرضا علیمردانی مجری محبوب تلویزیون و برنامه «شب های مافیا» در کنار همسرش

همسر محمدرضا علیمردانی مهمانان شب های مافیا عکس جدید بازیگران شب های مافیا زمان پخش شب های مافیا بیوگرافی محمدرضا علیمردانی بازیگران شب های مافیا اینستاگرام محمدرضا علیمردانی اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگران

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی صداپیشه، خواننده، مجری، استندآپ کمدین و بازیگر متولد یازدهم خرداد ماه سال ۵۵ در تهران می باشد .

علیمردانی در سال ۱۳۷۰ بازیگری را به شکل آکادمیک آموخت و در سال ۱۳۷۴ رسماً وارد عرصهٔ تئاتر شد.

علیمردانی تاکنون تیتراژ مجموعه‌های انقلاب زیبا، جهل مرکب، نهنگ عنبر ۲ (جان من و جان تو) و ساخت ایران ۲،جشن رمضان (خانه ات میهمانم) و کامیون را خوانده‌است.

از دیگر ترانه‌ها به قطعات میخواهمت، منحنی (اجرا در برنامه دورهمی)، همین الان یهویی، نه، مگه داریم مگه میشه اشاره کرد.

قطعه «ای خدا» اجرا شده در برنامه های دورهمی۹۹ ، همرفیق و همدلی(برنامه مناسبتی شبکه دو) از آهنگ های جدید اوست که هنوز به طور رسمی در اختیار عموم قرار نگرفته است.

از دیگر آثار جدید خوانندگی، میتوان به قطعه «فال» و تیتراژ «شب های مافیا» اشاره کرد.

اولین تجربه تصویری محمدرضا علیمردانی در سال ۱۳۷۴ در برنامه ای به نام جنگ آفتاب به کارگردانی حمید فرخ نژاد رقم خورد که بعد از پخش چند قسمت متوقف شد و اولین تجربه حرفه ای این هنرمند در تلویزیون سال ۷۶ با برنامه نوروز ۷۶ به کارگردانی داریوش کاردان رقم خورد.

دیرین دیرین یکی از معروف ترین کارهای کارنامه هنری محمدرضا علیمردانی است که یک مجموعه پویانمایی در ژانر طنز است که به کارگردانی علی درخشی مشکلات اجتماعی و اقتصادی و … را محوریت قرار داده و اولین بار در نوروز سال ۹۴ منتشر شد.

محمدرضا علیمردانی به عنوان گوینده تمام شخصیت های این مجموعه در کنار تیم دیرین دیرین حضور دارد.

همسر محمدرضا علیمردانی مهمانان شب های مافیا عکس جدید بازیگران شب های مافیا زمان پخش شب های مافیا بیوگرافی محمدرضا علیمردانی بازیگران شب های مافیا اینستاگرام محمدرضا علیمردانی اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگرانمعرفی برنامه : سری دوم رئالیتی‌شوی «شب‌های مافیا» توسط سعید ابوطالب و در جزیره کیش کلید ساخته شده و بهار ۱۴۰۰ از شبکه نماش خانگی در حال پخش می باشد .

در سری اول ۳۶ هنرمند در سه فصل شرکت کرده بودند که از بین آنها حامد آهنگی، مجید واشقانی، هادی کاظمی، سید جواد هاشمی، سیما تیرانداز، شهرزاد کمال زاده، سمانه پاکدل، مریم مومن، بهنام تشکر، امیر مهدی ژوله، امید حاجیلی و حسین مهری ۱۲ بازیگر منتخب بودند که به فصل فینال راه یافتند و حالا فصل های جدید سری دوم به همراه فینال فینالیست ها در راه تولید است.

در سری دوم این بار ۳۶ هنرمند زن و مرد نظیر نفیسه روشن ، فریبا نادری ، سارا منجزی پور ، آشا محرابی ،خداداد عزیزی و … با حضور محمدرضا علیمردانی به عنوان گرداننده در چهار فصل با هم در جزیره کیش مافیا بازی می کنند و ۶ تن از بهترین بازیکنان این فصول به همراه ۶ نفر از بهترین های سری قبل که تعداد هنرمندان حاضر در سری دوم را به ۴۲ نفر می رساند، در فینال حضور پیدا خواهند کرد.

برنامه شب های مافیا به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب با خوانندگی کاوه آفاق، اجرای محمدرضا علیمردانی و سرمایه‌گذاری فیلیمو ساخته شده است و در فروردین ماه امسال به صورت اختصاصی از طریق پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

همسر محمدرضا علیمردانی مهمانان شب های مافیا عکس جدید بازیگران شب های مافیا زمان پخش شب های مافیا بیوگرافی محمدرضا علیمردانی بازیگران شب های مافیا اینستاگرام محمدرضا علیمردانی اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگرانساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ