کوبو:«بازیکنان در رختکن ختافه بدون نوشیدن الکل مثل مست ها هستند!»

0

رئال مادرید نیوز : تاکفوسا کوبو پدیده ژاپنی رئال مادرید که قرضی به ختافه رفته با گل لحظه آخری خود درهفته ۳۷ به تیمش کمک کرد تا قهرمان لالیگا شود.

کوبو در این باره بیان کرد:” پس از دو روز خوشحالی شدید حالا حالم عادی است. گل برایم کمی دیوانه وار بود. تکرار صحنه را دیدم که خیلی از بازیکنان از روی سکوها و نیمکت خوشحالی می کردند. خیلی خوشحالم که تیم متحد شد. پیراهنم را در آوردم و از داور تشکر کردم چرا که باید به من کارت زرد می داد! این که با خیال راحت به هفته آخر برسیم مهم بود و حالا آرامش داریم و خوشحال هستیم. یکی از بهترین گلهایی بود که در لالیگا زدم پاداش تلاش خود را گرفتم. پیام ها و تماس های زیادی دریافت کردم. از گلم خوشحالم چرا که در لالیگا ماندیم و محبت زیادی به من شد.این یک تغییر هجومی بود و خیلی خوب پیش رفت. ”

وی در مورد شروع کارش در ختافه هم صحبت کرد:” شروع سختی داشتم. پنج روز دره تل بودم و نمی دانستم که با خاطر برف شهر مادرید می توانم تمرین کنم یا نه. بدون شناخت هم تیمی هایم اولین بازیم را داشتم. به من باور داشتند. از وقتی به تیم ملحق شدم هدفمان بقا بود و در رختکن به آن رسیدیم. رختن ختافه با بقیه جاها فرق دارد. مثل یک کافه است. مردم بدون آن که چیزی بنوشند، مست می شوند! جدیت تیم فوق العاده است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

کوبو:«بازیکنان در رختکن ختافه بدون نوشیدن الکل مثل مست ها هستند!»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ