نظر والبوئنا در مورد بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه

0

رئال مادرید نیوز : بنزما شش سال از تیم ملی فرانسه دور بود که دلیل اصلی این محرومیت طولانی، اتهام مشارکت در اخاذی از والبوئنا بود. در حقیقت کریم به اخاذی از بازیکن فرانسوی متهم شده  و دادگاه هنوز در این باره تصمیم نگرفته است.

حالا والبوئنا در مورد بازگشت بنزما به تیم ملی می گوید :” نمی توانم چیزی در این باره بگویم. اگر بنزما بتواند کمکی به تیم ملی فرانسه داشته باشد، خوب است. از نظر من دشان از هر جهت می تواند پیروز باشد و می داند که چه کار می کند. آیا دشان در این باره صحبتی با من کرده؟ نه من منتظر کسی نیستم. من زندگی خودم را دارم و از حضور درون زمین لذت می برم. منتظر دشان یا هیچ کس دیگری نیستم.”

از سویی شهردار پاریس اخیرا گفته است که بنزما به دور از دوربین ها معمولا به کودکان سرطانی سر می زند و به آنها روحیه می دهد. کریم بارها این کار را کرده است و حتی به اتاق خواهرزاده پنج ساله شهردار هم سر زده و وقتی که فهمیده که او تحت درمان است و نمی تواند از نزدیک با این کودک پنج ساله ملاقات کند برای وی پیام فرستاده است.

خبر دیگر در مورد بنزما این است که هر چند که در ابتدا گفته می شود که در تیم ملی فرانسه شماره ۱۹ را می پوشد اما هیچ بعید نیست که تا یورو شماره ۱۱ که شماره کنونی عثمان دمبله مهاجم بارسلونا است را از ان خود کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

نظر والبوئنا در مورد بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ