استقلال فقط یکبار با این داور باخته است

0

استقلال نیوز – طبق اعلام کمیته داوران، دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر بین تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال با سوت حمید حاج ملک برگزار خواهد شد. این داور تاکنون ۵ بار در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی دیدارهای استقلال را سوت زده که از این پنج بار استقلال ۴ برد و تنها یک باخت را تجربه کرده است. در ادامه به بررسی این چهار مسابقه می پردازیم.

اولین قضاوت: استقلال اولین بار در تاریخ سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ یعنی ۴ سال و ۸ ماه و ۲ روز پیش در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر شانزدهم به مصاف تیم ذوب‌آهن رفت و با قضاوت حاج ملک دو بر یک پیروز از میدان خارج شد. در این دیدار که در استادیوم آزادی برگزار می شد امید ابراهیمی از روی نقطه پنالتی و علی قربانی گل های استقلال را به ثمر رساندند.

دومین قضاوت: تیم استقلال در لیگ شانزدهم با سوت این داور و در تاریخ شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ یعنی ۴ سال و ۱ ماه و ۷ روز پیش به مصاف صبای قم رفت. این دیدار در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ شانزدهم برگزار شد که استقلال در پایان با دو گل امید ابراهیمی که در دقایق ۱۹(پنالتی) و ۸۸ به ثمر رسید ۱-۲ میدان را ترک کرد.

سومین قضاوت: استقلال در لیگ هفدهم و در هفته بیست و دوم در تاریخ یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ یعنی سه سال و سه ماه و ۱۸ روز قبل در زمین فولادشهر مهمان ذوب آهن بود که با قضاوت حاج ملک دو بر یک شکست خورد. تک گل استقلال در آن بازی را وریا غفوری به ثمر رساند.

چهارمین قضاوت: استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر نوزدهم با قضاوت حمید حاج ملک در استادیوم آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان بود. آن دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید. گل‌های این مسابقه را امیر ارسلان مطهری و مهدی قائدی به ثمر رساندند که روز شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ یعنی یک سال و سه ماه و ۲۱ روز پیش برگزار شد.

پنجمین قضاوت و آخرین: حمید حاج ملک آخرین بار در اسفند ماه سال گذشته دیدار جام حذفی بین استقلال و پیکان را سوت زد. دیداری که با گلهای شیخ دیاباته و محمد دانشگر با نتیجه ۱-۲ به پایان رسید و استقلال به دور یک هشتم نهایی راه یافت. این مسابقه ۲۱ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شد.

ششمین قضاوت: حالا حمید حاج ملک باید در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر در آبادان دیدار معوقه تیم های استقلال و صنعت نفت را در تاریخ دوشنبه سوم خرداد ۱۴۰۰ سوت بزند. سعید علی نژادیان و حمید نادری در این مصاف کمک های حاج ملک خواهند بود و داور چهارم نیز علی ابراهیمی است. این مسابقه از ساعت ۲۱:۳۰ در زمین تختی آبادان برگزار می شود.

ساعت بازی امروز استقلال داور بازی استقلال حمید حاج ملک کیست حمید حاج ملک تاریخ بازی بعدی استقلال اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

استقلال فقط یکبار با این داور باخته است

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ