پیش‌بازی استقلال – گل گهر/ مجیدی به دنبال هت‌تریک مقابل قلعه‌نویی

0

پایگاه خبری فوتبالی- آیا فرهاد مجیدی در سومین تقابلش با امیر قلعه‌نویی در مقام سرمربی، به مانند دو بازی قبلی پیروز خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، استقلال در شرایطی میزبان گل گهر است که سرمربی آبی‌ها خاطره خوبی از دو تقابل قبلی‌اش با قلعه‌نویی دارد. استقلال فصل گذشته و با هدایت مجیدی موفق شد در یک فاصله زمانی ۱۰ روزه، دو بار سپاهان امیر قلعه‌نویی را در لیگ و جام حذفی شکست دهد و مجیدی امیدوار است برای سومین بار متوالی بتواند مربی سابقش را شکست دهد.

آنطرف میدان، امیر قلعه‌نویی بعد از تمدید قراردادش با گل گهر امیدوار است که در پایان فصل بتواند برای این تیم سهمیه آسیایی بگیرد. او در تیمش بازیکنانی دارد که با انگیزه زیادی مقابل استقلال قرار خواهند گرفت. از گادوین منشا گرفته که گفته اگر جلوی استقلال بازی کند حتما به این تیم گل خواهد زد تا مرتضی تبریزی که برای بازی با تیم سابقش انگیزه زیادی دارد.

غایبان استقلال:  هروویه میلیچ، شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان در بازی فردا به میدان نخواهند رفت ولی درباره فرشید اسماعیلی این احتمال وجود دارد که او جلوی گل گهر بازی کند ضمن آنکه مربی استقلال اعلام کرد وریا غفوری و رشید مظاهری هم برای دیدار فردا آماده خواهند شد.

نتیجه هفته گذشته: استقلال با نتیجه ۰-۲ شهرخودرو(پدیده) را شکست داد و گل گهر با یک گل به شهرخودرو باخت.

وضعیت در جدول: استقلال با ۴۰ امتیاز تیم سوم جدول است و گل گهر ۳۵ امتیازی در رده چهارم قرار دارد.

جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰

استقلال – گل گهر ساعت ۲۱:۵۰

تیم داوری: محمد حسین زاهدی فرد- آرمان اسعدی – جلیل شعرانی – عباس راکی

ساعت بازی امروز استقلال تاریخ بازی بعدی استقلال بازی گل گهر سیرجان امروز اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پیش‌بازی استقلال – گل گهر/ مجیدی به دنبال هت‌تریک مقابل قلعه‌نویی

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ