یک اتفاق عجیب/ داور بازی استقلال با ذوب آهن تغییر کرد

0

استقلال نیوز – کمیته داوران اسامی داوران بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر را چند روز پیش اعلام کرد که بر این اساس پیام حیدری قرار بود قضاوت بازی حساس استقلال با ذوب‌آهن را بر عهده داشته باشد.

این دیدار با اعلام قبلی قرار بود جمعه ۱۷ اردیبهشت برگزار شود اما تاریخ این بازی دو روز عقب افتاد تا این بازی در روز ۱۹ اردیبهشت برگزار شود اما جدا از تغییر زمان این دیدار، شنیده ها حاکی از تغییر داور این بازی نیز هست.

پیام حیدری برای قضاوت در مسابقات AFC کاپ انتخاب شده و این داور باید برای حضور در این مسابقات به خارج از کشور سفر کنند به همین دلیل کمیته داوران رضا عادل را به عنوان داور بازی استقلال با ذوب‌آهن انتخاب کرده و به زودی جانشین پیام حیدری برای قضاوت این بازی رسماً معرفی خواهد شد.

بهتر بود که کمیته داوران با اطلاع از حضور حیدری در مسابقات AFC کاپ از ابتدا این داور را برای این بازی انتخاب نمی‌کرد تا حاشیه‌های احتمالی هم ایجاد نشود.

ساعت بازی ذوب آهن اصفهان ساعت بازی امروز استقلال داور بازی استقلال تاریخ بازی بعدی استقلال پیام حیدری کیست اخبار فوتبال داخلی اخبار تیم ذوب آهن اصفهان اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ