دو روایت متفاوت از غیبت دروازه‌بان استقلال در آبادان/ لیست تیم ملی به کتف رشید مظاهری زد؟

0

استقلال نیوز – رشید مظاهری در تمرین روز گذشته استقلال به دلیل آنچه مصدومیت کتف خواند در تمرین گروهی شرکت نکرد و همراه شیخ دیاباته دور زمین دوید. در این بین استقلالی‌ها می‌گویند کتف مظاهری آسیب دیده و عکسی که او روز گذشته در حال ام آر آی گرفتن از خود منتشر کرد هم این موضوع را تایید می‌کند.

اما در مورد دروازه بان استقلال یک شایعه دیگر هم وجود دارد، اینکه نام مظاهری در لیست جدید تیم ملی بین نفرات دعوت شده نیست و به همین دلیل هم برای اینکه این مساله به گل‌های خورده او در بازی‌های گذشته ربط پیدا نکند، ترجیح داده برابر نفت آبادان حضور نداشته باشد تا اینطور به نظر برسد که دلیل غیبتش در اردوی کیش به مصدومیت ربط دارد.

این ۲ روایتی است که در مورد غیبت مظاهری وجود دارد، با این شرایط باید منتظر اعلام لیست تیم ملی ماند و اگر مظاهری در لیست نفرات دعوت شده به اردوی کیش قرار نداشت، روایت دوم در مورد غیبت دروازه بان استقلال در بازی با نفت آبادان قوت خواهد گرفت. گفتنی است شنیده شد مظاهری در بازی رفت برابر مس رفسنجان هم که فکری سرمربی استقلال بود، وقتی متوجه شد نیمکت نشین است با اعلام مصدومیت همراه تیم به این شهر سفر نکرد.

بیشتر بخوانید:

  • تنها استقلالی حاضر در لیست تیم ملی کیست؟

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

دو روایت متفاوت از غیبت دروازه‌بان استقلال در آبادان/ لیست تیم ملی به کتف رشید مظاهری زد؟

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ