گزارش رادیو کاتالونیا از آغاز هفته سخت بارسلونا !

0

بارسا نیوز – به گزارش رادیو کاتالونیا ، هفته دشوار باشگاه بارسلونا آغاز شده است و در این هفته انتظار می رود اتفاقات مهمی برای ابی اناری های کاتالونیا رخ دهد.

 

در ابتدای گزارش این رسانه ، آن ها اذعان دارد که بسیاری از بازیکنان بارسلونا اعتقاد دارند سخنرانی اخیر رونالد کومان در میان بازیکنان آخرین روز او در باشگاه بارسلونا نبوده است و او فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا باقی خواهد ماند.

 

با این وجود چیزی که مشخص است این است که طی روزهای آینده جلسه ای بین خوان لاپورتا و رونالد کومان برگزار می شود و رئیس بارسلونا به سرمربی اطلاع خواهد داد که در تیم خواهد ماند یا خیر.

 

از طرفی دیدار خوان لاپورتا و هیات مدیره اش با مدیر برنامه بازیکنان امروز آغاز شده است و اولین دیدار امروز ساعت ۱۱:۳۰ صبح آغاز شد.  لاپورتا می خواهد پروژه ورزشی خود را برای قانع کردن مسی ، کامل کند.

 

از سمت دیگر لیونل مسی می خواهد پروژه ورزشی فصل آینده را بداند و سپس تصمیم بگیرد. او می خواهد بداند کدام سرمربیان و بازیکنان در بارسلونا ادامه خواهد داد.

 

در مورد خرید های باشگاه در این هفته کار خرید سه بازیکن بارسلونا کامل می شود. سرخیو آگوئرو ، ممفیس دپای و اریک گارسیا همه بازیکنان آزادی هستند که انتظار می رود در فصل آینده پیراهن بارسلونا را به تن کنند.

 

قرارداد باشگاه بارسلونا با یونیسف برای یک فصل دیگر و تا سال ۲۰۲۲ تمدید شده است. هیچ غرامت مالی ای وجود ندارد و نام یونیسف مانند فصول اخیر پشت پیراهن بازیکنان بارسلونا درج خواهد شد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

گزارش رادیو کاتالونیا از آغاز هفته سخت بارسلونا !

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ