نارنجک زدند تا ما را بکشند/ روایت کامل گل‌ محمدی از حمله به پرسپولیسی‌ها

0

پرسپولیس نیوز – یحیی گل‌محمدی پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: قبل از اینکه وارد استادیوم شویم اتفاق خیلی بدی برای‌مان افتاد. خدا به ما رحم کرد که اتوبوس‌مان چپ نشد. اتفاق خیلی وحشتناکی بود. کسانی که این کار را کردند، به قصد کشت این کار را کردند. نارنجک‌هایی که پرتاب شد به نظرم جنگی بودند.

وی افزود: ما با استرس زیادی وارد زمین شدیم. قبل از بازی هم نمی‌خواستیم وارد زمین شویم. به احترام فوتبال و هوادارانی که پای تلویزیون بودند، بازی کردیم. من این تصمیم را در اختیار بچه‌ها گذاشتم. آنها تصمیم گرفتند بازی کنند. من در اتوبوس بچه‌ها نبودم، ولی وقتی بعد از رسیدن صحنه را دیدم واقعاً پاهایم می‌لرزید. صحنه بسیار وحشتناکی بود. امیدوارم برخورد خوب و جدی با این موضوع شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: نیروی انتظامی هم خیلی زحمت کشید. از ورودمان تا بدرقه خیلی خوب این کار را انجام دادند، ولی در یک صحنه همه غافلگیر شدند و از بالای پل نارنجک‌ها پرتاب شد. یک کار غیرانسانی و بی‌شرمانه‌ای بود. احتمال زیادی بود که اتوبوس چپ شود و اتفاق ناگواری برای فوتبال رخ دهد که اگر اینطور می‌شد هیچ وقت تاریخ این مسئله را فراموش نمی‌کرد. باید فکری اساسی برای این موضوع شود. این مسئله آزاردهنده است.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که چه کسانی این کار را انجام دادند، گفت: نمی‌دانم، ولی چیزی که به ما گفتند دو نفرشان را دستگیر کردند. امیدوارم مشخص شود که این افراد از سمت چه کسانی بودند. این مسئله باید ریشه‌یابی شود.

گل‌محمدی در واکنش به طرح موضوعی از سوی یک خبرنگار مبنی بر اینکه این اتفاق خارج از اصفهان رخ داده است و تمام مردم این شهر و خبرنگاران اصفهانی نیز آن را محکوم می‌کنند، گفت: خارج از اصفهان بود؟! ما وارد جزئیات نمی‌شویم. ان‌شاءالله نیروی انتظامی بهتر می‌تواند در مورد این ماجرا صحبت کند. ما حتماً منتظر گزارش‌ها هستیم.

وی در پاسخ به طرح این موضوع که شاید یکسری افراد به دنبال خراب کردن سپاهان و ذوب‌آهن بودند یادآور شد: من کاری به هیچ باشگاهی ندارم. این کار واقعاً دور از انسانیت بوده است،‌ چون احتمال چپ شدن اتوبوس خیلی زیاد بود. شاید تجربه راننده جان خیلی‌ها را نجات داد. من که در اتوبوس عقبی بودم زیر میز رفتم، آنهم به خاطر صداها و انفجارهای زیاد. شاید اگر انفجار سمت راننده بود، اتفاق خیلی ناگواری می‌افتاد. با آن سرعت بالایی که ما داشتیم، ‌اگر لاستیک می‌ترکید، فکر می‌کنم الان باید همه به سرمان می‌زدیم و یک فاجعه وحشتناک تاریخی رخ می‌داد.

یحیی گل محمدی وضعیت پرسپولیس بیوگرافی یحیی گل محمدی اینستاگرام یحیی گل محمدی اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

نارنجک زدند تا ما را بکشند/ روایت کامل گل‌ محمدی از حمله به پرسپولیسی‌ها

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ