آیا الان زمان خرید بیت‌ کوین است؟

0

به گزارش ساتین ، چمبرز گفت: «ممکن است قبل از جهش به جایگاه اولیه، دارایی به کمتر از ۱۰ هزار دلار برسد».  وی بیان کرد: چرخه فعلی نتیجه فرآیند کاهش به نصف قیمت است و انتظار می‌رود سرمایه در هنگام توقف قیمت، وارد «فصل زمستان» شود.

بنا به گزارش ایسنا به نقل از نیوز، چمبرز ادامه داد: ما در حال سقوط هستیم  و به نظر من ارزش بیت‌کوین بسیار پایین‌تر خواهد رفت و این مرحله «زمستان رمزنگاری» خواهد بود. حباب بعدی به ۱۲۰هزار دلار می‌رسد اما قبل از آن ارزش ۲۰ هزار دلاری را تجربه خواهد کرد.

به گفته چمبرز، با وجود سرمایه‌گذاران نهادی که مبالغ زیادی به دارایی می‌افزایند، «زمستان بیت‌کوین» رخ خواهد داد. به همین دلیل نهادها زمان سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین را مورد انتقاد قرار دادند و بیان کردند که به دلیل از دست دادن سرمایه احساس ترس می‌کنند.

وی افزود: به طور کلی، سرمایه‌گذاران نهادی ترسو هستند و فومو (در بازارهای مالی، فومو به ترس از دست‌دادن فرصت سرمایه‌گذاری اطلاق می‌شود) دارند. نهادها شجاع نیستند و در هیچ کجا شجاعانه عمل نکردند، آنهایی که سرمایه خود را حفظ کردند از آن بهره بردند. آنها فقط به این دلیل وارد این تجارت شدند که نگران بودند کسی بگوید چرا بیت‌کوین دریافت نمی‌کنید؟ بنابراین آنها در این زمینه سرمایه‌گذاری کردند.

سرمایه‌گذاران نهادی از بیت‌کوین دوری می‌کنند

چمبرز اظهار کرد: بیشتر سرمایه‌گذاران نهادی با سقوط قیمت از خرید بیت‌کوین اجتناب می‌کنند و این ترس از دست دادن در چرخه بعدی با افزایش قیمت از سرگرفته می‌شود. وی معتقد است که این احساسات به این دلیل است که تولیدکننده وسایل نقلیه الکتریکی تسلا (NASDAQ: TSLA) پرداخت بیت‌کوین را به حالت تعلیق درآورد و تحلیلگران هشدار دادند که این اقدام ممکن است مانع سرمایه‌گذاری نهادهای بیشتری شود.

چمبرز اضافه کرد که نوسانات قیمت بیت‌کوین مشابه بازارهای دیگر است اما بازار رمزنگاری شدیدترین حالت را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: سقوط قیمت دارایی منجر به درک منفی درباره رمزنگاری می‌شود اما در دوره بعدی علاقه بیشتری را به خود جلب می‌کند.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap  پیش‌بینی بازار توسط چمبرز در حالی انجام می‌شود که بیت‌کوین با قیمت ۳۸.۰۰۳ دلار معامله می‌شود. این اصلاحات به دنبال اقدامات سخت‌گیری جدید در چین انجام شد و بازار را تحت تاثیر قرار داده است.

وی در پایان افزود: چرخه قیمت بیت‌کوین در حال پایان است و قبل از اینکه روند صعودی خود را ادامه دهد، ابتدا باید به سمت پایین اصلاح شود.

آیا الان زمان خرید بیت‌ کوین است؟

اقتصاد نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ