ناپولی مربی طارمی را سر کار گذاشت!

0

ساتین نیوز – در حالی که رسانه های مختلف ایتالیایی دیروز خبر دادند که سرژیو کونسیسائو سرمربی پورتو با باشگاه ناپولی به توافق رسیده است اما گویا رئیس باشگاه ناپولی از تصمیم خود منصرف شده و قصد ندارد این مربی را به خدمت بگیرد.

دلائورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی که جنارو گتوسو را در پایان فصل سری آ از این تیم اخراج کرده است، حالا به دنبال یک سرمربی جدید برای آبی های شهر ناپل است.

آقای رئیس با مشورت سایر مدیران باشگاه در انتخاب کونسیسائو به نتیجه رسیده بود اما ناگهان طی ۲۴ ساعت گذشته تغییر نظر داد و حالا به دنبال یک گزینه جدید است.

توافق با کونسیسائو، سرمربی پورتو که هدایت ستاره ایرانی مهدی طارمی را برعهده داشت، تا جایی پیش رفته بود حتی هتل رومن در شهر ناپل که نزدیک شرکت فیلمائورو (متعلق به دلائورنتیس) قرار دارد نیز به عنوان محل مراسم معارفه و کنفرانس مطبوعاتی مربی پرتغالی برای روز چهارشنبه یا پنجشنبه رزرو شده بود.

اما ناگهان تصمیم آقای رئیس عوض شد و او زیر همه چیز زد و توافقی که با کونسیسائو انجام داده بود را لغو کرد.

گالتیه سرمربی موفق لیل، اسپالتی و سیمونه اینزاگی دیگر گزینه هایی هستنند که نامشان برای هدایت ناپولی مطرح شده است. قرارداد کونسیسائو با پورتو به پایان رسیده و او هنوز در مورد اینکه در تیم پرتغالی بماند یا به تیم دیگری برود تصمیم نگرفته است. او پیش از این جزو گزینه های هدایت تیمهای رم و لاتزیو نیز معرفی شده بود.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

ناپولی مربی طارمی را سر کار گذاشت!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ