تردید مدیران رئال مادرید در مورد اودگارد: فروخته شود یا بماند؟

0

رئال مادرید نیوز : ارسنال، لیگ انگلیس را در رتبه هشتم به اتمام رساند و فصل بعد در اروپا حضور نخواهد داشت. اما اودگارد هافبک نروژی رئال مادرید که قرضی راهی آرسنال شده هم با اتمام فصل باید به رئال برگردد.

میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال به شدت به اودگارد علاقه دارد. او در پایان بازی گفت که خیلی دوست دارد که مارتین در لندن بماند و برایش فرقی ندارد که اودگارد به صورت قرضی یا قطعی در لندن ماندنی شود.  از سویی اودگارد هم گفت که نمی داند در آینده اش چه اتفاقی رخ می دهد و باید بعد از بازگشت به رئال تصمیم بگیرد.

اودگارد حالا بازیکن رئال محسوب می شود اما به نظر می رسد که منتظر مشخص شدن آینده زیدان است. زیزو در نیم فصل اول فقط ۴۰۰ دقیقه به اودگارد بازی داد و به نوعی بازیکن نروژی را فراری داد.  مارتین در نیم دوم در آرسنال تقریبا چهار برابر بازی کرد یعنی تقریبا ۱۷۰۰ دقیقه که دو گل و دو پاس گل داشتند.

آرسنال ترجیح می دهد که قرارداد اودگارد قطعی باشد و نه قرضی و به همین خاطر به دنبال تامین مالی هستند. در حقیقت لندنی ها در نظر دارند که ویلوک را با ۲۰ میلیون یورو به نیوکاسل بفروشند تا بخشی از هزینه خرید او را تامین کنند. البته رئالی ها هم فعلا در مورد آینده اودگارد مردد هستند. برخی از مدیران رئال فکر می کنند که بهتر است از فروش او درآمدزایی کنند و برخی هم فکر میک نند که اودگارد می تواند نقش مهمی در آینده رئال داشته باشد و نباید فروخته شود. به هر صورت به نظر می رسد که اودگارد تابستان ابهام آمیزی را داشته باشد. او می تواند در کنار  فدریکو والورده بخشی مهمی از آینده رئال باشد اما فعلا مشخص نیست که چه اتفاقی در موردش رخ می دهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

تردید مدیران رئال مادرید در مورد اودگارد: فروخته شود یا بماند؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ