عکس های دانیال اسماعیلی فر و همسرش ندا چملانیان

0

عکس های دانیال اسماعیلی فر مدافع تیم سپاهان و همسرش ندا چملانیان بازیکن تیم ملی والیبال به همراه بیوگرافی

همسر ندا چملانیان همسر دانیال اسماعیلی فر فدراسیون والیبال بانوان عکس جدید فوتبالیست ها بیوگرافی ندا چملانیان بیوگرافی دانیال اسماعیلی فر بازیکنان سپاهان بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران اینستاگرام ندا چملانیان اینستاگرام دانیال اسماعیلی فر اخبار فوتبالیستها اخبار باشگاه سپاهان

بیوگرافی دانیال اسماعیلی فر

این مدافع تیم سپاهان متولد ییست و هفتم اسفند ماه سال ۷۱ در شهر ساری می باشد .

شروع دوران فوتبال دانیال در تیم پدیده ساری رقم خورد. او از سال ۱۳۸۱ تا سال ۱۳۹۱ برای این تیم بازی کرد. وی در ادامه به تیم پیام صنعت آمل رفت.

اسماعیلی فر با پیراهن تیم پیام صنعت آمل وارد دنیای حرفه ای فوتبال شد. او از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۳۹۳ برای این تیم بازی کرد. در این مدت دانیال ۲۲ بازی انجام داد و ۱ گل زد.

گفتنی است در آن زمان پیام صنعت آمل در دسته سوم فوتبال ایران بازی می کرد و اسماعیلی فر یکی از بازیکنانی بود که کمک کرد این تیم به دسته دوم صعود کند. او در رقابت های جام حذفی هم برای تیمش درخشید.

در سال ۱۳۹۳ دانیال با باشگاه ذوب آهن اصفهان قرارداد امضا کرد. او خیلی زود به یکی از مهره های اصلی و تاثیرگذار ذوب آهن تبدیل شد. این بازیکن شش فصل برای ذوب آهن بازی کرد و در ۱۰۴ دیدار با پیراهن این تیم به میدان رفت.

در ضمن او ۸ بار دروازه رقبا را باز کرد و ۸ پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد. اولین بازی دانیال برای ذوب آهن در دیدار با صبای قم به ثبت رسید و او اولین گلش را در تساوی ۱-۱ برابر استقلال تهران وارد دروازه آبی های پایتخت کرد.

در سال ۱۳۹۷ اسماعیلی فر به صورت قرضی به تیم تراکتور تبریز رفت (برای گذراندن دوران خدمت سربازی). او برای تبریزی ها هم یک بازیکن مهم و درخشان بود و طی ۴۲ بازی ۷ گل به ثمر رساند و ۱ پاس گل داد.

در سال ۱۳۹۹ در حالی که خبرهای زیادی در مورد ترانسفر این بازیکن به پرسپولیس تهران منتشر شده بود، او با سپاهان اصفهان به توافق رسید.

دانیال اسماعیلی فر تاکنون دو بار با ذوب آهن قهرمان جام حذفی ایران شده است .

همسر ندا چملانیان همسر دانیال اسماعیلی فر فدراسیون والیبال بانوان عکس جدید فوتبالیست ها بیوگرافی ندا چملانیان بیوگرافی دانیال اسماعیلی فر بازیکنان سپاهان بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران اینستاگرام ندا چملانیان اینستاگرام دانیال اسماعیلی فر اخبار فوتبالیستها اخبار باشگاه سپاهان

بیوگرافی ندا چملانیان

ندا چملانیان متولد شانزدهم اسفند ماه سال ۷۲ در اصفهان و عضور تیم ملی والیبال بانوان کشورمان می باشد .

تحصیلات کارشناسی تربیت بدنی. سابقه عضویت در تیم‌ های ملی نوجوان، جوانان، کاپیتان سابق تیم ملی جوانان، امید و بزرگسال والیبال بانوان را دارد. او سابقه عنوان سومی در رقابت‌های دانش آموزی آسیا، عنوان ششمی در جام باشگاه‌های آسیا، پنج سال قهرمانی لیگ اصفهان، شش مقام قهرمانی و پنج نایب قهرمانی با تیم ذوب آهن و یک قهرمانی با تیم سایپا در لیگ برتر،لیگ والیبال زنان ایران عنوان برترین بازیکن سال ۹۶ لیگ برتر والیبال بانوان ایران، لیگ برتر والیبال زنان ایران ۱۳۹۶ نایب قهرمان تورنمت مجارستان با تیم ملی ایران را دارد.

وی در سال ۱۳۹۸ به همراه تیم ملی بزرگسالان قهرمان تورنمنت کرواسی شد.

وی به همراه تیم ملی به مقام هفتمی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ دست یافت. وی در پست پشت‌خط زن بازی می‌کند. در حال حاضر بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان می‌باشد.

همسر ندا چملانیان همسر دانیال اسماعیلی فر فدراسیون والیبال بانوان عکس جدید فوتبالیست ها بیوگرافی ندا چملانیان بیوگرافی دانیال اسماعیلی فر بازیکنان سپاهان بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران اینستاگرام ندا چملانیان اینستاگرام دانیال اسماعیلی فر اخبار فوتبالیستها اخبار باشگاه سپاهانساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ