محرم نویدکیا در کنار دختر خردسالش ویانا + عکس

0

عکس های محرم نویدکیا کاپیتان سابق و سرمربی کنونی تیم سپاهان اصفهان در کنار دخترش «ویانا» در سال ۱۴۰۰

محرم نویدکیا فوتبالیست فرزند فوتبالیستها عکس جدید فوتبالیست ها سرمربی سپاهان دختر محرم نویدکیا بیوگرافی محرم نویدکیا بازیکنان سپاهان اینستاگرام محرم نویدکیا اینستاگرام فوتبالیست ها اسامی فوتبالیست ها اخبار فوتبالیستها اخبار باشگاه سپاهان

بیوگرافی محرم نویدکیا اسطوره باشگاه سپاهان

محریم نویدکیا هافبک سابق باشگاه سپاهان اصفهان و سرمربی کنونی این تیم متولد دهم آذرماه سال ۶۱ در اصفهان می باشد .

او به عنوان کاپیتان سپاهان پنج بار در لیگ‌های برتر دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم ایران جام قهرمانی را بالای سر برده و در لیگ هفتم با این تیم به نایب قهرمانی رسیده‌است.

همچنین به همراه سپاهان چهار بار در جام‌های حذفی هفدهم، نوزدهم، بیستم و بیست و ششم قهرمانی را تجربه کرده‌است. نویدکیا با سپاهان به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۷ رسید و در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۰۷ نیز به همراه این تیم حضور داشت.

او در دوران ملی موفق شد به همراه تیم ملی فوتبال امید ایران مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ و برنز مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۰۲ را به گردن آویزد. نویدکیا دو بار در سال‌های ۸۲–۱۳۸۱ و ۹۲–۱۳۹۱ عنوان بازیکن سال فوتبال ایران را از آن خود کرد تا اسطورهٔ فوتبال اصفهان لقب گیرد.

محرم نویدکیا فوتبالیست فرزند فوتبالیستها عکس جدید فوتبالیست ها سرمربی سپاهان دختر محرم نویدکیا بیوگرافی محرم نویدکیا بازیکنان سپاهان اینستاگرام محرم نویدکیا اینستاگرام فوتبالیست ها اسامی فوتبالیست ها اخبار فوتبالیستها اخبار باشگاه سپاهاننویدکیا فوتبال خود را از تیم سپاهان آغاز کرد. او در سال ۱۳۷۷ توسط مهدی مناجاتی به تیم بزرگسالان سپاهان آمد و در نیم فصل دوم ۱۳۷۹، حمید ندیمیان برای اولین بار او را در ترکیب فیکس تیم قرار داد.

در سال ۱۳۸۱ پس از قهرمانی تیم‌ملی امید در بازی‌های آسیایی که نویدکیا در ترکیب آن فیکس بازی می‌کرد و بازگشتش از بوسان با وجود اینکه از همه هم‌تیمی‌هایش جوان‌تر بود، با پیشنهاد آرمناک پطروسیان، لئون استپانیان و مجید بصیرت و با رضایت فرهاد کاظمی بازوبند کاپیتانی تیم به عنوان هدیه به او داده شد.

نویدکیا تا سال ۱۳۸۱ در پست هافبک دفاعی بازی می‌کرد اما در این سال به پیشنهاد فرهاد کاظمی مربی وقت تیم سپاهان، او پست خود را از هافبک دفاعی به هافبک هجومی تغییر داد.وی در سال ۱۳۸۳ به باشگاه بوخوم آلمان پیوست. در ماه‌های اول حضورش در بوخوم درخشش خوبی داشت ولی بعدها با مصدومیت‌ های همیشگی خودش روبرو شد و کم‌کم جایگاه خود را در ترکیب از دست داد و در اواخر سال ۱۳۸۴ به مدت چند ماه و قرضی به باشگاه سپاهان بازگشت و در اول فصل بعد قراردادش را دائمی کرد.

محرم نویدکیا فوتبالیست فرزند فوتبالیستها عکس جدید فوتبالیست ها سرمربی سپاهان دختر محرم نویدکیا بیوگرافی محرم نویدکیا بازیکنان سپاهان اینستاگرام محرم نویدکیا اینستاگرام فوتبالیست ها اسامی فوتبالیست ها اخبار فوتبالیستها اخبار باشگاه سپاهاننویدکیا در دومین دوره لیگ برتر برای نخستین‌بار قهرمانی با سپاهان را تجربه کرد و به عنوان جوان‌ترین کاپیتان لیگ جام قهرمانی را بالای سر برد.

محرم نویدکیا پس از حدود دو دهه فعالیت در تیم‌های ملی و به‌عنوان یکی از وفادارترین بازیکنان سپاهان اصفهان که در ایران فقط در این تیم بازی کرده و محصول این باشگاه بود، در تاریخ ۲۴ مهرماه ۱۳۹۵ در قالب هفتهٔ هشتم لیگ شانزدهم و در شهرآورد اصفهان مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ