مدیرروستا: استقلالی‌ها اشتباه می‌کنند/ اهالی فوتبال از این رأی متعجب شدند

0

استقلال نیوز – علی‌اصغر مدیرروستا در مورد اعتراض تیم فوتبال پیکان به کمیته انضباطی در مورد رأی سه بر صفر بازی با سایپا به نفع حریف اظهار داشت: به نظرم بر اساس قوانین تصمیم‌گیری نشده و فکر می‌کنم کمی سهل انگاری شده است. به هر حال ما به استیناف شکایت کردیم و به نظر می‌رسد آن‌ها دقت بیشتری دارند. از این رو شکایت رسمی خود را ارائه دادیم تا ببینیم استیناف چه زمانی را برای رسیدگی به این پرونده اعلام می‌کند.

وی با انتقاد به رأی صادره ادامه داد: تمام اهالی فوتبال اکثرا از این رأی متعجب شدند. چرا که رأی نباید شامل جریمه تیمی می‌شد، اما رد پاهایی که در فدراسیون موجود است که در فدراسیون تاثیر گذار بوده است.

مدیر تیم فوتبال پیکان با اشاره به استعفای مهدی تارتار تصریح کرد: تارتار باید صبر کند تا رأی کمیته استیناف مشخص شود بعد تصمیم بگیرد. وی باید به کارش با قدرت ادامه دهد تا حق به حق‌دار برسد. ما با او صحبت خواهیم کرد و چون تعطیلات بازیکنان تمام شده و تمرینات را از سر گرفتیم امیدوارم در تمرینات شرکت کند.

مدیرروستا درخصوص اعتراض باشگاه استقلال در مورد تعویض‌های تیم پیکان در بازی مستقیم گفت: استقلالی‌ها اشتباه کردند؛ من فیلم را مجددا ندیدم، اما لیست تعویض ما مشخص است و برای مراجع مربوطه ارسال می‌کنیم. در هنگام تعویض داور تابلو دوم را نیاورده بود و بعد از این که تعویض انجام شد تابلو را از روی میزش آورد و برای اطلاع حاضرین نشان داده است. از این رو برای استقلالی‌ها جای اعتراض نیست. ما دو بازیکن در دقیقه ۶۰ تعویض کردیم یک تعویض را در دقیقه ۸۰ و دو نفر دیگر را در دقیقه ۸۸ تعویض کردیم. لیستش هم موجود است. به نظر من آن‌ها به دنبال داستان دیگری هستند.

وی در پایان در مورد پرونده واسعی در دریافت ضرر و زیانشان از این بازیکن گفت: این پرونده کمی زمانبر است، اما رأی به نفع ما است. در هر صورت طرف متضررنسبت به رأی اعتراض می‌کند تا شاید فرجی حاصل شود، اما به نظر من رای آن پرونده به نفع پیکان است.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مدیرروستا: استقلالی‌ها اشتباه می‌کنند/ اهالی فوتبال از این رأی متعجب شدند

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ