تصویر| یک ایرانی در تیم منتخب هفته پایانی لیگ اتریش

0

ساتین نیوز – هفته سی و دوم و پایانی فصل ۲۱-۲۰۲۰ تیپیکو بوندس‌لیگا اتریش در شرایطی به پایان رسید که رضا اسدی، بازیکن ایرانی سن‌پولتن نیز از ابتدا مقابل هارتبرگ به میدان رفت و نمایش خوبی ارائه کرد.

هافبک دفاعی فصل گذشته تراکتور که به دلیل مصدومیت تنها در پنج بازی پیش از این برای سن‌پولتن به میدان رفته بود، در آخرین مسابقه فصل برابر هارتبرگ جزو ۱۱ نفر اصلی تیمش بود که با وجود شکست تیمش، توانست بالاترین نمره را در بین بازیکان دو تیم به دست آورد.

رضا اسدی در دیدار برابر هارتبرگ ۴ دفع توپ، یک دفع شوت حریف، ۶ بار جلوگیری از گل، سه تکل موفق، ۷۲ لمس توپ، ۵۱ پاس با دقت ۹۴ درصدی، چهار توپ بلند صحیح، چهار برتری در دوئل زمینی، چهار با پیروزی در جدال‌های هوایی و یک دریبل موفق داشت تا این عملکرد موجب شود نمره ۸ را از سوفا اسکور کسب کند.

هافبک ایرانی سن‌پولتن با عملکردی که در بازی قبل مقابل سن‌پولتن داشت، در تیم منتخب هفته سی و دوم و پایانی تیپیکو بوندس لیگا اتریش هم قرار گرفت تا با خاطره‌ای خودش فصل تلخ خود را تمام کند.

البته سن‌پولتن امشب باید بازی رفت مرحله پلی‌آف تیپیکو بوندس‌لیگا اتریش را مقابل کلانگفورت برگزار کند که در این مسابقه نیز احتمالا رضا اسدی در ترکیب تیمش حضور خواهد داشت.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

تصویر| یک ایرانی در تیم منتخب هفته پایانی لیگ اتریش

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ