بازداشت سرپرست تیم ملی در فرودگاه امام/ نفر بازداشتی را عوض کردند!

0

ساتین ورزشی – امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال بامداد دوشنبه در فرودگاه امام خمینی (ره) به دلیل داشتن ۱۶۵ هزار یورو بازداشت شد. تیم ملی والیبال که دوشنبه صبح مسافر لیگ ملت‌ها به میزبانی ریمینی ایتالیا بود، سفرش بدون حاشیه و دردسر نبود.

ظاهرا بازداشت امیر خوش‌خبر ماجراهای والیبالی‌ها را کلید زد. او به دلیل همراه داشتن ۱۶۵ هزار یورو بازداشت شد. اتفاقی که ممکن بود تیم ملی والیبال از لیگ ملت‌ها جا بماند. به همین دلیل محمدرضا داورزنی به محض اطلاع از این اتفاق، میثم جعفری مدیر تشریفات را به فرودگاه فرستاد تا به جای امیر خوش خبر در بازداشت بماند.

من مسئولیت یوروها را قبول کردم

میثم جعفری داستان را این طور تعریف کرد: «من با تماس آقای داورزنی از خواب بیدار شدم، او به من گفت خودت را به فرودگاه برسان و به جای خوش خبر در بازداشت بمان تا تیم به ایتالیا برود. اگر من نمی رفتم تیم در موعد مقرر به حباب لیگ ملتها نمی‌رسید و بازی‌ها را از دست می‌داد. من هم خودم را به فرودگاه رساندم و مسئولیت یوروها را قبول کردم.»

خوش خبر نامه کلی برای یوروها نداشت

مدیر تشریفات فدراسیون والیبال با بیان اینکه یوروها امروز رفع توقیف می‌شوند گفت: «خوش خبر نامه بانک مرکزی را داشت اما باید مثل فوتبال یک نامه کلی هم می گرفت که نبود آن دردسرساز شد. با گرفتن آن نامه امروز یوروها از توقیف خارچ می‌شوند.»

ظاهرا قرار است فدراسیون از طریق سفارت یا حواله صرافی پول را به دست خوش خبر در ریمینی ایتالیا برساند.

بازداشت سرپرست تیم ملی در فرودگاه امام/ نفر بازداشتی را عوض کردند!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ