پای وزیر ورزش به ماجرای شکایت دو استقلالی باز شد

0

استقلال نیوز – سعید عزیزیان در مصاحبه‌ای که دیروز با استقلال نیوز داشت گفته است که کماکان پیگیر شکایت از دروازه‌بان استقلال هست و می‌خواهد جلوی یکسری رفتارهای زشت را بگیرد.

او گفته است: به دلیل حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، شکایتم از مظاهری را پس گرفتم اما به بعد از بازی های لیگ قهرمانان آسیا شکایتم را از مظاهری در کمیته اخلاق و حراست وزارت ورزش ثبت و پیگیری کردم.

مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال درباره اینکه چرا شکایت از شاگرد سابقش را به وزارت ورزش کشیده این توضیح را داده است: از شکایتم باز نمی گردم. مظاهری بعد از گذشت چند ماه یک عذرخواهی نکرد و در مصاحبه ای گفت که من به عزیزیان بی احترامی نکردم (البته مظاهری در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اگر چه ادعای مربی سابقش را قبول ندارد اما از او عذرخواهی می‌کند). من برای وزیر ورزش هم نامه نوشتم و ایشان به رییس فدراسیون فوتبال دستور پیگیری شکایت بنده را داده‌اند.

عزیزیان آنقدر در شکایتش از مظاهری مصمم است که در بخش پایانی صحبت‌هایش با خبرنگار فوتبالی اعلام می‌کند اگر فدراسیون فوتبال شکایت او از دروازه‌بان استقلال را رد کند، از طریق مراجع قضایی پیگیر شکایتش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • درخواست غرامت سنگین وکیل مدافع استقلال از باشگاه/ مسئولان استقلال شوکه شدند

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پای وزیر ورزش به ماجرای شکایت دو استقلالی باز شد

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ