هازارد:«بازگشت به چلسی؟ سه سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارم»

0

رئال مادرید نیوز : ادن هازارد بازیکن بلژیکی رئال مادرید در مورد اینده اش و شرایط خودش صحبت کرد.

اینده اش در رئال مادرید :” خودم را بیرون از رئال مادرید تصور نمی کنم. سه سال دیگر قرارداد دارم و وقتی صد در صد آماده باشم به تیم خیلی کمک خواهم کرد. می دانم که چه کارهایی می توانم انجام بدهم. حالا روی یورو تمرکز دارم اما بعد از آن در رئال مادرید دست به کارهای بزرگی خواهم زد.”

فصل اخیر:” فصل بسیار ناخوشایندی بود. همیشه وقتی ثبات داشتم بازیکن بسیار نیرومندی بودم. می دانم که به بهترین سطحم نزدیک شدم و امیدوارم دیگر مصدوم نشوم. سالهای زیبایی پیش روی من است.”

به لیگ انگلیس برمی گردی؟” سه سال دیگر با رئال قرارداد دارم و به همین خاطر بحث بازگشت به انگلیس خارج از بحث است. همه می دانند که دو سال اولم خوب نبودند و می خواهم ارزش خود را در رئال ثابت کنم. همه کار می کنم تا به آن برسم.”

رفتن زیدان:” از رفتنش ناراحت هستم. می داند که او را تحسین می کنم. دو سال بی نظیر را با او داشتم. به او مدیون هستم چرا که نتوانستم بیش از این به او خدمت کنم.”

بازگشت بنزما به تیم ملی :” برایش خوشحال هستم. یک نیمه نهایی عالی را در جام جهانی مقابل فرانسه بدون بنزما باختیم و حالا قدرتمندتر هستند.”

شرایط خودش:” کمی درد دارم و با کادر پزشکی و مربی کار می کنم. نتوانستم در بازیهای پایاین رئال حضور داشته باشم و هفته قبل به تعطیلات رفتم. حالا باید ببینیم که باید اختصاصی تمرین کنم یا نه. هنوز صد در صد آماده نیستم اما از نظر ذهنی شرایط خوبی دارم و از نظر بدنی آماده خواهم شد. امیدوارم که برای شروع یورو آماده باشم. در نهایت قرار شد که پلاک را از پایم خارج نکنیم و بعد از آن با باشگاه صحبت کردیم و به نظرم تصمیم درستی بود. متخصصان به من گفتند که خارج کردن پلاک به این معنی نیست که مصدوم نمی شوم بلکه باعث می شود که ریسک مصدومیت بیشتر شود. سعی کردم که روی نحوه تمرینات کار کنیم و حس بهتری داریم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

هازارد:«بازگشت به چلسی؟ سه سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ