ویژه : ۱۰ چیز که درباره آگوئرو نمیدانید !

0

بارسا نیوز – سرخیو کان آگوئرو یکی از بزرگترین فوتبالیست های جهان به بارسلونا پیوست . در ادامه با اطلاعاتی درباره این بازیکن که احتمالا نمیدانید همراه باشید . این گزارش توسط سایت رسمی بارسلونا منتشر شده است .

 

۱ – لقب کان از کجا آمد ؟

آگوئرو در بچگی کارتونی ژاپنی به نام Kum Kum را تماشا میکرد . پدربزرگ و مادربزرگش به دلیل شباهت خاص او به کودک و شخصیت این کارتون او را کان صدا میکردند و این نام روی او ماندگار شد .

 

۲ – شش هم نیا با نام های خانوادگی متفاوت

آگوئرو دومین فرزند خانواده از ۷ فرزند است . اما تنها کسی است که نام خانوادگی اش آگوئرو میباشد و بقیه آنها نام خانوادی پدرش که Del Castillo را استفاده میکنند .

 

#  تکمیلی : هم نیا چیست ؟  کسانی هستند که با هم حداقل یک والد مشترک دارند

 

۳ – برادران فوتبالی

برادر ۲۵ ساله او به نام مائوریسیو برای تیمی آرژانتینی به نام Independiente  بازی میکند . برادر دیگرش به نام گاستون که ۲۳ سال دارد در اسپانیا و مکزیک بازی کرده اما اکنون به آرژانتین بازگشته است و برای باشگاه Atlético San Miguel بازی میکند .

 

۴ – روابط خانوادگی

آگوئرو با دختر دیگو مارادونا فقید ازدواج کرد و پسر آنها در سال ۲۰۰۹ متولد شد . پسرش بنجامین یک پدرخوانده بسیار خاص دارد : لئو مسی

 

۵ – اولین بازی

آگوئرو جوان ترین بازیکنی بود که در لیگ برتر آرژانتین به میدان رفت . او زمانی که تنها ۱۵ سال و ۱ ماه و ۱۳ روز داشت . او رکورد دیگو مارادونا را که ۲۷ سال به عنوان جوان ترین بازیکن این رقابت شناخته میشد را شکست .

 

۶ – گران قیمت ترین خرید اتلتیکو مادرید

وقتی آگوئرو تنها ۱۷ سال داشت ( در سال ۲۰۰۶ ) به اتلتیکو مادرید رفت . انتقالی که برای سفید و قرمزها ۲۱ میلیون یورو هزینه داشت . البته اتلتیکو بعدا با خرید بازیکنانی نظیر ژائو فیلیکس , کوستا , گریزمان و توماس لمار از این رکورد خرید عبور کرد .

 

۷ – قهرمانی در المپیک به همراه مسی

آگوئرو در کنار مسی بخشی از تیم المپیک آرژانتین در سال ۲۰۰۸ بود که موفق به قهرمانی و کسب مدال طلا شدند .

 

۸ – رکوردشکنی در انگلیس

آگوئرو از زمان پیوستن به منچسترسیتی موفق به ثبت رکوردهای بسیاری از جمله زدن ۲۶۰ گل شد که ۸۳ گل از رکورددار قبلی بیشتر بود . رکورد قبلی توسط Eric Brook ثبت شده بود .

 

۹ – آهنگ خودش

میتوانید آنلاین جستجو کنید و آگوئرو را در حال خواندن و رقصیدن با آهنگی ببینید که به نام او توسط گروهی آرژانتینی نوشته شده ببینید . نام آهنگ Los Leales میباشد .

 

۱۰ – در وقت آزاد یک استریمر است

آگوئرو مانند جوانان زیادی یک حساب در Twitch دارد که بسیار معروف است و با نام مستعار KRÜ  فعالیت میکند .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

ویژه : ۱۰ چیز که درباره آگوئرو نمیدانید !

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ