اسطوره ها در رئال مادرید عاقبت بخیر نمی شوند؛ از هیرو تا کاسیاس، رونالدو و زیدان

0

رئال مادرید نیوز : غصه عاقبت بخیر نشدن اسطوره ها در رئال مادرید به یک داستان تکراری تبدیل شده است. دیگر داریم عادت می کنیم که هر چند سال یک بار بازیکنی با خاطره ای بد از رئال جدا شود. شاید عجیب به نظر برسد اما بازیکنانی نظیر آربلوا و دودک آخرین نفراتی بوده اند که با پیراهن رئال از فوتبال خداحافظی کرده اند و به ندرت پیش می اید که بازیکنی با پیراهن خود رئال مادرید از فوتبال کنار برود.

عجیب این است که این سنت در دوران فلورنتینو پرز بیش از بقیه مدیران رئال شدت گرفته است. اگر در دوره قبل از او فقط بتوانیم میشل را در سال ۱۹۹۶ مثال بزنیم، در دوره اول و دوم پرز این نمونه ها فراوان است.

میشل در سال ۱۹۹۶ به عنوان اسطوره رئال مادرید با خاطره ای بد از باشگاه رفت و راهی لیگ مکزیک شد. داستان اسطوره کشی زیر نظر پرز در سال ۲۰۰۳ آغاز شد. رئال قهرمان لالیگا شد اما پرز حس می کرد که به یک تغییر نیاز است و به همین خاطر قرارداد دل بوسکه را تمدید نکرد و روی نام هیرو به عنوان یکی از نزدیکان این مربی قلم قرمز کشید تا هر دو از رئال بروند. پرز بعد از آن ماجرا در دوره اولش جنجال دیگری نداشت اما در همان آغاز دوره دوم داستان از سر گرفته شد.

رائول گونزالس از رئال رفت چرا که حجم زیادی از مهاجمان در تیم بودند. شماره هفت اسطوره ای همچنان در اوج بود و این را در شالکه نشان داد اما جایی برایش در رئال نبود. در همان تابستان گوتی نیز با وجود محبوبیت بسیارش از رئال مادرید جدا شد. چند سال بعد نوبت ایکر کاسیاس کاپیتان محبوب و اسطوره ای رئال مادرید بود که  از توهین های برخی هواداران خسته شد و از رئال رفت. اشک های کاسیاس در مراسم معارفه اش هرگز از یادها نمی رود. در سال ۲۰۱۸ نوبت رونالدو بود که از رئال برود و عجیب این است که این بازیکن هنوز که هنوزه میانگین گلزنی و آمار سابقش را دارد و در حالی که در آن زمان مدیران رئال می گفتند که فروش رونالدو با ۱۰۰ میلیون یورو اقدام مناسبی بوده اما در این سالها نتایج ضعیف رئال باعث شد تا فروش بازیکن پرتغالی در آن زمان یک رسوایی و یک افتضاح به نظر برسد.

در سال ۲۰۲۱ به نظر می رسد که برگ دیگری از این داستان رقم خورده است. زیدان در دو دهه اخیر بخشی از تاریخ رئال بوده است اما نامه جنجالی وی نشان می دهد که بازگشتی در کار نیست. زیدان در این نامه به وضوح نوشته است که از مربیگری خسته نیست و به همین خاطر هیچ بعید نیست که هدایت تیم دیگری را به عهده بگیرد. از سویی سرجیو راموس کاپیتان رئال که فقط چهار هفته دیگر تا اتمام قراردادش مانده در مسیر جدایی قرار دارد تا روند “عاقبت بخیر نشدن” برای اسطوره ها ادامه داشته باشد. به نظر می رسد که این داستانی کاملا تکراری برای رئالی هاست و بعید نیست که در سالهای بعدی این ماجرا برای سایر بازیکنان کنونی رئال هم تکرار شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

اسطوره ها در رئال مادرید عاقبت بخیر نمی شوند؛ از هیرو تا کاسیاس، رونالدو و زیدان

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ