خانه محسن رضایی کجاست ؟ +عکس

محل سکونت محسن رضایی کجای تهران است؟

1

برادر محسن رضایی در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت : برادرم خانه ندارد و در منزل سازمانی سکونت دارد.

امیدوار رضایی برادر محسن رضایی در برنامه گفتگو با نماینده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پیش از گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار داشت: برادرم ۵ فرزند داشت که با فوت یکی از پسرانش هم‌اکنون ۴ فرزند دارد، همسرش خانه‌دار است و در مسائل فرهنگی نیز مشغول است.

محسن رضایی کجاست محسن رضایی خانه مسئولین کشور خانه محسن رضایی ثروت و دارایی محسن رضایی بیوگرافی محسن رضایی برادر محسن رضایی امیدوار رضایی کیست امیدوار رضایی

وی افزود: او در منزل سازمانی ساکن است و منزل شخصی ندارد و هنوز اجاره پرداخت می‌کند. بهترین اخلاق برادرم صبوری در عین مهربانی است و بزرگترین انتقاد به برادرم این است که برای دوستانش کاری انجام نمی‌دهد و به جناح‌بندی افراد و قوم و قبیله توجهی ندارد.

رضایی گفت: بزرگترین نقطه قوت او استعدادیابی و سابقه مدیریت جهادی است، اصلی‌ترین ضعفش خودخوری اوست و بسیاری از مشکلات را در درون خودش می‌ریزد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو بیان داشت: بانوان را مظلوم می‌بیند و بستر لازم برای رشد و توسعه آن‌ها را در جامعه نمی‌بیند. ایشان به سهم کم زنان در دولت معترض است. به کوچکترین ناراحتی افراد بر خلاف چهره خشن خود، واکنش نشان می‌دهد. مطالعه و ورزش کردن جزو تفریحات او است و تفریحاتش در ویلای شخصی نیست و برای مسافرت رفتن از مراکز سازمانی استفاده می‌کند.

محسن رضایی کجاست محسن رضایی خانه مسئولین کشور خانه محسن رضایی ثروت و دارایی محسن رضایی بیوگرافی محسن رضایی برادر محسن رضایی امیدوار رضایی کیست امیدوار رضایی

امیدوار رضایی با بیان اینکه “دو سه موضوع است که هیچ کس درباره برادرم خبر ندارد”، اضافه کرد: شهید باقری در دستخط‌های خودش می‌گوید که “آقا محسن می‌گوید جنگ تمام می‌شود و مشکل بعدی مسائل اقتصادی است.”

محسن رضایی در شهرک شهید دقایقی تهران سکونت دارد.

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. علی می گوید

    اگه ایشون خونه ندارن معلومه پول زیاد دارن چطور میشه یکی که اجاره نشینه بچش میره امریکا چهارتا زن میگیره کسی که مثل مردم عادیه این پولارو از کجا میاره