آمار جادویی آنچلوتی در دوره اولش با رکورد تاریخی ۲۲ برد متوالی

0

رئال مادرید نیوز : هیچ کس نمی داند که دوره دوم آنچلوتی در رئال چگونه خواهد بود. معمولا به خصوص در فیلم ها ضرب المثلی وجود دارد که می گوید که هیچ وقت قسمت دوم فیلم ها به خوبی قسمت اول نمی شود و حالا باید دید که آیا کارلو این طلسم را می شکند یا نه.

هیچ تردیدی نیست که دوره اول آنچلوتی در رئال درخشان بود. کارلو ۱۱۹ بازی در رئال داشت که ۸۹ تا را برد، فقط ۱۴ تا را باخت و چهار جام کسب کرد. آنچلوتی رکورد ۷۴.۸ درصد برد را داشت. در میان مربیانی که بیش از ۵۰ بازی در رئال داشتند هرگز درصد برد برای مربیان این قدر بالا نبوده است.

آنچلوتی تا کنون قهرمان ایتالیا، آلمان، انگلیس و فرانسه شده و حالا در رئال این فرصت را دارد تا به رکورد شگفت انگیزی برسد و به اولین مربی تاریخ تبدیل شود که هر پنج لیگ بزرگ را می برد. آنچلوتی در دوره اولش در رئال در هر دو فصل به لالیگا نزدیک بود و تا هفته های پایانی جنگید اما در نهایت جام را نبرد.

کارلتو در دوره اولش در رئال به رکورد ۲۲ برد پیاپی رسید که بهترین رکورد تاریخ رئال است. از این بردها ده تایش در خانه و دوازده تا در خارج از خانه بودند. شش برد در چمپیونزلیگ، دوازده تا در لالیگا، دو تا در جام جهانی باشگاه ها و دو تا در کوپا دل ری کسب کرد. رئال مادرید در این مدت ۸۰ گل زد و فقط ده گل خورد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آمار جادویی آنچلوتی در دوره اولش با رکورد تاریخی ۲۲ برد متوالی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ