مارکا: ایسکو، مارسلو و بیل همچنان در لیست فروش

0

رئال مادرید نیوز : مارکا گزارش داده است که بر خلاف اخبار برخی رسانه ها در این باره که با بازگشت آنچلوتی درها به روی ماندن برخی بازیکنان قدیمی نظیر ایسکو، مارسلو و بیل مطرح شده این اخبار را نباید جدی گرفت.

در حقیقت کارلو در دوره اولش نیز پس از جلسه با باشگاه به این نتیجه رسید که کاکا که یکی از بازیکنان محبوبش در میلان بود از رئال برود که زمان نشان داد که تصمیم درستی گرفته شده است و حالا در مورد ایسکو، مارسلو و بیل همین است.

ایسکو و مارسلو در سه سال اخیر افت مشهودی داشته اند و معمولا وقتی بازی کرده اند، نمایش ضعیفشان به شدت توی ذوق زده است.  بیل نیز در دو فصل آخرش در رئال فاجعه بار بود و به جای بازی کردن روی گلف و دلفک بازی روی نیمکت تمرکز کرده بود. بیل در تاتنهام فصل بدی از نظر آماری نداشت اما به هر صورت بعید است که با توجه به خرید احتمالی امباپه جایی در ترکیب رئال در فصل بعد داشته باشد.

مدیران رئال می خواهند هر سه بازیکن را بفروشند و حتی اگر از فروش آنها درآمدزایی نشود و رایگان بروند، از دستمزدشان که با احتساب مالیات روی هم به سالی ۵۰ میلیون یورو می رسد، خلاص بشوند و بعید است که آنچلوتی مشکلی داشته باشد.

کارلتو در کنفرانس مطبوعاتی آغازین خود در جمله ای مهم گفت که زمین فوتبال در مورد بازیکنان قضاوت می کند و به نظر می رسد که با پیامی آشکار به بازیکنانش گفت که بر اساس عملکردشان در مورد آنها تصمیم می گیرد نه گذشته. البته کارلو با توجه به تماشای عملکرد بیل در تاتنهام در فصل گذشته شاید در مورد او نسبت به دو بازیکن دیگر مردد تر باشد اما در نهایت به نظر می رسد که نظر باشگاه را خواهد پذیرفت و بعید است که اصرار چندانی به ماندن آنها داشته باشد. در نظرسنجی مارکا، ۸۷ درصد خواستار رفتن ایسکو شده اند، ۸۰ درصد با رفتن ایسکو موافق هستند و ۷۹ درصد با گرت بیل.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

مارکا: ایسکو، مارسلو و بیل همچنان در لیست فروش

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ