روزی که رونالدو تلاش کرد جلوی اخراج آنچلوتی را بگیرد

0

رئال مادرید نیوز : بازیکنان رئال مادرید از استخدام کارلو آنچلوتی خوشحال شدند. آنها به هیچ وجه علاقه ای به کونته نداشتند چرا که نظرات منفی را در موردش در جو رختکن های چلسی و اینتر شنیده بودند.

آنچلوتی در دوره اولش در رئال با دوازده تا از بازیکنان ترکیب کنونی رئال کار کرده بود که آلابا را هم باید به این جمع اضافه کرد. او همیشه با بازیکنان گرم می گیرد و یکی از کلیدهای موفقیتش هم همین بوده است.کارلتو در دفعه قبلی هم که به رئال برگشت، رختکنی آشفته و دو دسته را که میراث مربی قبلی بود به دست گرفت. در واقع بازیکنانی مثل ژابی الونسو، آربلوا و دیگو لوپز در یک دسته قرار گرفته بودند و برخی بازیکنان نظیر کاسیاس، راموس، مارسلو، په په ، رونالدو و … در دسته ای دیگر. اما کارلتو خیلی خوب رختکن را مدیریت کرد و قهرمان اروپا شد.

آنچلوتی در نیمه اول فصل دومش در رئال درخشان ترین بازیها را داشت که در این مدت رئال پیروزی قاطعانه ای مقابل بارسا با نتیجه سه بر یک داشت هر چند که نباید تحقیر بایرن گواردیولا با نتیجه چهار بر صفر یا غلبه بر بارسا در فینال کوپا بدون رونالدو را فراموش کرد. آنچلوتی در فصل دومش می توانست لالیگا را ببرد اما دو قضاوت فاجعه بار اوندیانو ماینکو در ال کلاسیکوها را نباید از یاد ببریم. از سویی گل موراتا با یووه باعث شد در یک فدمی فینال چمپیونزلیگ بماند. آخرین بازی آنچلوتی در رئال با پیروزی هفت بر سه مقابل ختافه همراه شد که آخرین بازی ایکر با پیراهن رئال بود.

کارلو را شاید بتوان محبوب ترین مربی رونالدو در رئال دانست چرا که وقتی که کارلتو از رئال رفت، رونالدو که پس از ماجرای مهمانی معروفش و شکست مقابل اتلتیکو چهار ماه سکوت کرده بود در پیامی توئیتری نوشت :” یک مربی بزرگ و شخصیتی فوق العاده. امیدوارم که فصل بعد با تو دوباره کار کنم.” هر چند که ۴۸ ساعت بعد از آن پیام، پرز تصمیم گرفت که مربی ایتالیایی را اخراج کند و رافا بنیتز را استخدام کند. پرز البته بعد از شش سال از تصمیم خود پشیمان شد و آنچلوتی را برگرداند.

دیروز شایعه ای هم پخش شده بود که پس از استخدام آنچلوتی، رونالدو به او پیام داده که خود این مربی در کنفرانس مطبوعاتی خود این مسئله را تکذیب کرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

روزی که رونالدو تلاش کرد جلوی اخراج آنچلوتی را بگیرد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ