لوکاس وازکز:«۲۴۰ بازی در رئال مادرید داشتم و امیدوارم بازیهای بیشتری داشته باشم»

0

رئال مادرید نیوز : لوکاس وازکز هافبک گالیشیایی رئال مادرید پس از تمدید قرارداد تا ۲۰۲۴ صحبت هایی انجام داد.

تمدید:” برای من افتخار بزرگی است، خیلی زیباست. رویای من ماندن در این جاست. این جا خانه من است و این حسی است که درون خود دارم. رویایم همیشه این بوده که دست به کارهای بزرگی بزنم. از تمدید قراردادم خیلی خوشحالم و می توانم از حضور در رئال مادرید تا سال ۲۰۲۴ لذت ببرم.”

محصولی قدیمی از آکادمی:” من بازیکنی از باشگاه هستم که با ارزشهای رئال مادرید رشد کردم و این چیزی است که خانواده ام و خودم را خوشحال می کند. این غروری بی نظیر و مسئولیت بزرگی است. رئال مادرید ارزشهای منسجمی دارد: تلاش، احترام به دیگران و تواضع. این چیزها برای زندگی و فوتبال ضروری است. ۲۴۰ بازی داشتم اما می جنگم تا بازیهای بسیار بیشتری داشته باشم. زمانی که به رئال آمدم انتظار نداشتم که به این عدد برسم. به خاطر چیزی که تجربه کردم، برایش تلاش کردم و یاد گرفتم، خیلی لذت بردم و هر روز از آن در کنار هم تیمی هایم لذت بردم.”

شروع کارش:” همه خاطرات زندگی من با توپ بوده اند. بدون خاطرات زیبایی که از بازی کردن در کورتیس در کنار برادرم، خانواده ام و نزدیکانم دارم در این جا خوشحال نبودم. یادم است که در یک تورنمنت فوتسال گل زدم، پیراهنم را در آوردم و پیراهن رائول زیر لباسم بود. دوست داشتم که خوشحالی های بازییکنان رئال را تقلید کنم. در اولین روزی که وارد والدبباس شدم، والدین و برادرم من را همراهی کردند و بی نظیر بود. از تمامی چهار ضلع فوتبال را تنفس می کردم. فرصت خود را داشتم تا به بازیکنی که حالا هستم، تبدیل شوم. از رئال مادرید به خاطر همه چیز ممنونم.”

پنالتی در سن سیرو:”با اطمینان زیادی ضربه را زدم. به هیچ وجه به خراب کردن پنالتی فکر نمی کردم بلکه می خواستم به تیم کمک کنم تا پنالتی را گل کند. خدا را شکر این اتفاق رخ داد. لحظه بی نظیری در دوران فوتبالم بود، اولین جام چمپیونزلیگم با رئلا را در اولین فصلم بردم. یادم است که بعد از آن با حضور خانواده هایمان درون زمین با تیم جشن گرفتیم و همسرم و برادرم آمدند و همدیگر را بغل کردیم. هر سه شروع به گریه کردن کردیم و کمی استرس کم شد. در نهایت با سه چمپیونزلیگ پیاپی تاریخ سازی کردیم، این چیزی است که هنوز به اندازه کافی مورد ارزیابی قرار نگرفته است و قطعا زمانی که چند سال بگذرد، خواهیم گفت: به عجب دستاورد جنون آمیزی رسیدیم.”

وینگر و دفاع راست:”به عنوان یک مهاجم بسیار مستقیم بازی می کنم و همیشه سعی میک نم بهترین گزینه ها را انتخاب کنم. به عنوان دفاع راست سعی می کنم که فوتبال را درک کنم چرا که وظایف در این پست با وظایف به عنوان وینگر متفاوت است. در فوتبال مهم است که درون زمین باشی و به تیم کمک کنی چه در پست دفاع کناری و چه مهاجم.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

لوکاس وازکز:«۲۴۰ بازی در رئال مادرید داشتم و امیدوارم بازیهای بیشتری داشته باشم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ