اودگارد:«از حرفهای آنچلوتی در مورد من سوء برداشت شد»

0

رئال مادرید نیوز : مارتین اودگارد هافبک نروژی با اتمام قرارداد قرضی با آرسنال باید به رئال بگرردد. آنچلوتی اخیرا در کتاب زندگینامه اش به نام اودگارد اشاره کرده بود. حالا اودگارد در این باره می گوید :” آنچلوتی را می شناسم و در آخرین باری که در رئال بود رابطه خبوی داشتیم. حس مثبتی دارم اما جدا از آن تازه یک روز است که به تیم برگشته و فکر نمی کنم که زیاد به من فکر کرده باشد.”

وی در ادامه بیان کرد:” در مورد کتاب آنچلوتی حرفهایی زده شد اما به نظرم کمی سوء برداشت صورت گرفت اما مشکلی نیست. این چیزی نیست که به من استرس بدهد. او احتملاا می خواست که بگوید که من بازیکنی برای آینده هستم و در رئال خیلی از اوضات شرایط برای یک مربی آسان نیست. ترجیح می دهم که وقتم را برای فکر کردن به این موضوع تلف نکنم. البته فکر می کنم که بازگشت به رئال مادرید اتفاق مثبتی باشد.”

آنچلوتی در کتابش نوشته بود:” وقتی پرز یک بازیکن نروژی را خرید خیلی ساده باید قبول می کردم. مدیر تصمیم گرفته بود که سه بازی در تیم بزرگسالان داشته باشد تا از نظر روابط عمومی مشت محکمی بزند. شاید آن بازیکن (اودگارد) بهترین بازیکن دنیا شود اما برای من مهم نبود چون من او را نخواستم. خریدی محصول روابط عمومی بود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

اودگارد:«از حرفهای آنچلوتی در مورد من سوء برداشت شد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ