علت مرگ کیومرث پوراحمد چیست | کیومرث پوراحمد چرا خودکشی کرد

0

اگر میخواهید بدانید علت مرگ کیومرث پوراحمد چیست و دلیل فوت او چه بوده است و اینکه کیومرث پوراحمد چرا خودکشی کرد با ما همراه باشید.

علت درگذشت کیومرث پوراحمد به روایت دوستانش در مجله «فیلم»

براساس اخبار تاییدشده پوراحمد، صبح روز، چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در سن ۷۴ سالگی درگذشت.

کیومرث پوراحمد متولد سال ۱۳۲۸ در نجف آباد استان اصفهان سال گذشته فیلم «پرونده باز است» را ساخت که در جشنواره فجر شرکت داشت.

«تیغ و ترمه»، «کفشهایم کو؟»، «۵۰ قدم آخر»، «اتوبوس شب»، «نوک برج»، «گل یخ»، «خواهران غریب»، «بخاطر هانیه» و «بی‌بی چلچله» از فیلم‌های سینمایی این کارگردان هستند. او در تلویزیون هم سریال‌های ماندگار «قصه‌های مجید» و «سرنخ» را ساخته بود.

هنوز علت دقیق فوت پوراحمد مشخص نیست اما گفته می‌شود که وی دچار عارضه عصبی بوده و اواخر عمرش نیز برای این عارضه به مصرف دارو روی آورده بود.

علی قائم مقامی تهیه‌کننده آخرین فیلم این کارگردان با حضور در منزل وی خبر درگذشت کیومرث پوراحمد را تایید کرد و به ایسنا گفت: این کارگردان در بندرانزلی به دلیل ایست قلبی از دنیا رفته است.

علت مرگ هنرمندان خودکشی افراد مشهور بیوگرافی کیومرث پوراحمد اسامی بازیگران فوت شده ایرانی

کانال تلگرامی ماهنامه سینمایی «فیلم امروز» علت درگذشت کیومرث پوراحمد را خودکشی اعلام کرده است.

اگر احیانا به فکر خودکشی هستید یا کسی را می‌شناسید که نگران خودکشی وی هستید، می‌توانید از نهادهای مختلفی کمک بگیرید. در ایران اورژانس اجتماعی با تلفن ۱۲۳ بیست‌وچهارساعته برای ارئه مشورت و کمک آماده است. خط رایگان تلفنی ۱۴۸۰ مشاوره رایگان تلفنی است که بین ساعت‌های ۶ صبح تا ۹ شب می‌توانید با آن تماس بگیرید. همچنین سامانه آنلاین http://moshaver.behzisti.ir و مراکز بهزیستی می‌توانند به‌صورت آنلاین یا حضوری مشاوره لازم را به شما ارائه دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ