«آنچلوتی می داند که چه چیزی در اختیار خواهد داشت»

0

رئال مادرید نیوز : تصمیم رئال مادرید برای انتخاب انچلوتی برای جانشینی اسطوره ای همچون زیدان را به دو دلیل دوست داشتم: اول به این خطار که مشخص است که چیزی که می خواهد را درک می کند و دوم به این خاطر که آنچلوتی را دوست دارم. اما در رئال مادرید چه می خواهند؟ به دنبال اصلاح ترکیبشان هستند که طبیعتا این با انتخاب مربی که بخواهد ترکیب را کلا بازسازی کند، فرق دارد. کارلو می داند که چه چیزی در راه است:  هدایت بازیکنانی که دارد با اولویت قرار دادن جوان هایی که نقش کمرنگ تری داشته اند. در حقیقت عدم استفاده از جوان ها از جانب زیدان یکی از مشکلات میان مربی فرانسوی و باشگاه در فصل گذشته بود. مشکلی که باعث  یک پایان سرد و ناخوشایند شد که در شان باشگاهی نظیر رئال و اسطوره ای نظیر زیدان نبود اما متاسفانه به عادتی معمول در مدیریت فلورنتینو پرز تبدیل شده است.

اما برای جلوگیری از تکرار این جنجال با کارلتو، به نظر می رسد که این مربی کاملا به شرایط اقتصادی کنونی واقف است. در برنامه های باشگاه بازیکنان پر سن و سال که عملکردی در سطح دستمزدشان داشته اند نظیر بیل، ایسکو و مارسلو جایی ندارند اما مشخص نیست که باشگاه بتواند آنها را کنار بگذارد و از پرداخت دستمزدشان که روی هم سالی ۶۵ میلیون یورو با احتساب مالیات هزینه دارد، خلاص شود. بدین ترتیب هر بازیکنی که ترجیح بدهد جدا شود، می تواند برود. روی راموس هم حساب نمی کنند، مسئله ای که مربی نمی تواند در آن دخالتی داشته باشد. اگر واران هم حاضر به تمدید نشود، فروخته می شود. از میان جوان ها روی ماریانو، یوویچ، مایورال یا وایخو حساب نمی کنند و امیدوارند که از فروش آنها درآمد زیادی کسب کنند که سبایوس می تواند به این لیست اضافه شود. در این مسائل کم اهمیت تر ، آنچلوتی حق نظر دادن و تصمیم گیری دارد اما به طور کلی تصمیمات درشت تر توسط مدیریت ورزشی باشگاه گرفته خواهد شد. مسائل استراتژیک به باشگاه مربوط است و ترکیب به آنچلوتی مربوط است، به خصوص در دوران کرونا که همه تصمیم های سیاسی به باشگاه مربوط است.

اودگارد برمی گردد و می تواند نقش مهمی داشته باشد اما نه برای تکرار مشکلات فصل گذشته. این طور نیست که مودریچ و کروس از ترکیب ها حذف شوند اما باشگاه حس می کند که بازیکن نروژی یا چهره هایی نظیر والورده و میلیتائو می توانند بیشتر بازی کنند. بازیکنان جوان در فصل گذشته تا زمانی که مربی چاره دیگری جز استفاده از انها نداشت، بازی نمی کردند. رئال مادرید حالا روی سرمایه گذاری های اقتصادی خود در گذشته تمرکز دارد و اگر آنها در سطح لازم نباشند باید برود. باشگاه نمی خواهد مواردی نظیر مارکوس یورنته تکرار شود. کارلتو ابرویش را بالا می برد و سعی می کند که از اتفاقاتی که شش سال پیش منجر به رفتنش شد، درس بگیرد.

کارلوس کارپیو – مارکا

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

«آنچلوتی می داند که چه چیزی در اختیار خواهد داشت»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ