هشت رئالی در یورو ۲۰۲۰؛ فرانسه و بلژیک، پررنگ تر از بقیه

0

رئال مادرید نیوز : تیم ملی اسپانیا برای اولین بار در تاریخش بدون رئالی ها به یک تورنمنت بین المللی می رود اما یورو بدون رئالی ها نخواهد بود. در حقیقت هشت رئالی در یوروی امسال حضور دارند و در ۱۹ تا از ۳۶ بازی مرحله گروهی حضور خواهند داشت. جالب این که گروه اسپانیا تنها گروهی است که رئالی ها در آن حضور ندارند.

بلژیک و فرانسه هر کدام دو رئالی دارند. روبرتو مارتینز مثل همیشه هازارد و کورتوا را فراخواند. ادن ۱۰۶ بازی ملی داشته و تیبو ۸۳ تا. اولین بازی آنها در روز دوم بازی ها خواهد بود که شنبه مقابل روسیه در سن پترزبورگ بازی دارند. دانمارک و فنلاند دیگر حریفانشان هستند. دشان نیز واران و بنزما را دعوت کرده و مندی به علت مصدومیت حضور ندارد. این دومین یوروی واران است. فرانسه در گروه مرگ با آلمان، پرتغال و مجارستان همگروه است و اولین بازیشان سه شنبه هفته آینده مقابل کروس و آلمان در مونیخ خواهد بود.

کرواسی یک رئالی دارد. مودریچ یکشنبه هفته آینده در لندن به مصاف انگلیس می رود و جمهوری چک و اسکاتلند دیگر حریفانشان هستند. از سویی داوید آلابا خرید تازه وارد رئال هم باید یکشنبه هفته آینده در بخارست به مصاف مقدونیه شمالی برود. اوکراین و رومانی دیگر حریفانشان هستند. گرت بیل نیز که هنوز بازیکن رئال محسوب می شود با ترکیه، ایتالیا و سوئیس همگروه است و شنبه هفته آینده در باکو اولین بازی خود را خواهد داشت. البته اودگارد و نروژ نیز که به یورو نرفته اند هم در حال بازیهای دوستانه هستند و مارتین از روز یکشنبه تعطیلاتش را آغاز می کند.

جدا از یورو بازیکنان رئال در بازیهای آمریکای جنوبی هم مشغول هستند. فدریکو در اروگوئه و میلیتائو، وینیسیوس و کاسمیرو در اردوی برزیل در مسابقات راهیابی جام جهانی و بعد از  آن یورو شرکت می کنند. رودریگو و رینیر هم در تیم زیر ۲۱ سال برزیل هستند. کوبو نیز به تیم زیر ۲۱ سال ژاپن ملحق شده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

هشت رئالی در یورو ۲۰۲۰؛ فرانسه و بلژیک، پررنگ تر از بقیه

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ