دلخوری و ناراحتی بازیکنان اورتون از جدایی ناگهانی آنچلوتی

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی چاره ای جز پذیرش پیشنهاد رئال مادرید نمی دید. در حقیقت وقتی فهمید که از رئال پیشنهاد دارد ترجیح داد که از اورتون کنار بگذارد و حالا سایت اتلتیک در گزارشی به نحوه جدایی کارلو اشاره کرده است.

کارلتو در هفده ماه حضور در اورتون احساس آرامش و راحت را داشت اما نمی خواست پیشنهاد رئال را رد کند. البته وقتی کارلو به آنها اعلام کرد که قصد رفتن را دارد، اورتونی ها خیلی راحت اجازه جدای را دارند.  البته به گفته این منبع برخی بازیکنان اورتون از تصمیم ناگهانی آنچلوتی دلخور و ناراحت هستند و حتی برخی آنها می خواهند در مورد آینده شان و ماندن در باشگاه تجدید نظر کنند.

اکثر رختکن اورتون از رفتن آنچلوتی ناراحت و متعجب هستند چرا که فرصت وداع با او را پیدا نکردند. ریچارلیسون و خامس رودریگز دو بازیکن محبوب کارلو بودند. بازیکن برزیلی از تیم های مختلفی پیشنهاد داشت اما به خاطر کارلتو می خواست یک سال دیگر در اورتون بماند اما حالا تصمیمش را عوض کرده و ممکن است جدا شود. خامس نیز به جا گذاشته شدن توسط آنچلوتی عادت دارد و این اتفاق در زمان حضورش در رئال و بایرن رخ داده بود.

البته برخی از مدیران اورتون مشکلی با رفتن آنچلوتی نداشتند چرا که با وجود بازیهای زیبای تیمشان از این که نتایج خوبی نگرفتند و در رده دهم جدول قرار گرفتند، راضی نبودند. البته آنچلوتی در زمانی اورتون را تحویل گرفت که این تیم برای بقا تلاش می کرد اما آنها تا هفته های پایانی هم برای سهمیه اروپایی جنگیدند. البته اتلتیک مدعی است که برخی مدیران اورتون می گفتند که آنچلوتی به صورت مستقیم در تمرینات دخالت ندارد و پسرش داویده تمرینات را طراحی می کند و یکی از تکراری ترین جملات مربی ایتالیایی به بازیکنانش این بوده است:”فقط بازی کنید.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

دلخوری و ناراحتی بازیکنان اورتون از جدایی ناگهانی آنچلوتی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ