بیوگرافی معصومه پاکتچی همسر علیرضا زاکانی +عکس

تحصیلات و شغل معصومه پاکتچی چیست؟

6

علیرضا زاکانی در سال ۱۳۶۸ وقتی ۲۴ ساله بود با خانم معصومه پاکتچی با مهریه ۵۰ مثقال نقره ازدواج کرد.

بنده به ایشان (همسرم) اعلام کردم هر وقت کار اجتماعی مربوط به مردم و انقلاب پیش بیاید توقع نداشته باشید شما را مقدم بر مردم و اسلام بدانم!

علیرضا زاکانی و همسرش سه فرزند دختر بنام های طیبه ، مریم و زینب دارند.

همسر علیرضا زاکانی همسر اول معصومه پاکتچی معصومه پاکتچی کیست فرزندان علیرضا زاکانی علیرضا زاکانی بیوگرافی علیرضا زاکانی

تحصیلات و شغل همسر علیرضا زاکانی چیست؟

«معصومه پاکتچی» همسر علیرضا زاکانی و دارای تحصیلات سطح حوزه علمیه است او همچنین مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران است.

ایشان از سال ۱۳۸۶ هم مسئولیت واحد خواهران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود را عهده دار بوده و تندیس دکترین مهدویت را سال ۱۳۹۱ دریافت کرد.

زاکانی: می گویند یک همسر در تهران دارم یکی در قم، شرم نمی کنید؟

علیرضا زاکانی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صبح روز شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ در نشست خبری که خبرگزاری مهر برگزار شد، به واقعیت‌های تلخ موجود اشاره کرد و گفت.

* معاون رئیس جمهور رفت تجدید سال ۶۲ من در دوران تحصیل را درآورد که علتش حضور در جبهه بود. بعد گفتند سه ترم مشروط شده ای که دو ترم بود و علتش مسافر کشی من برای درآوردن خرج زندگی با داشتن دو فرزند بود.

بعدا به دخترم که نخبه بود گیر دادند. دختر من می خواست درسی بخواند که بعدا به درد ملت بخورد. دخترم شاگرد ممتاز دانشگاه شریف است‌ . دختر من بدون رانت و بورس رفت سوئیس و درسی که باید ۲ ساله می خواند را یک ساله طی کرد و فرزندش در آستانه اتمام تحصیل به دنیا آمد نوه ام الان شناسنامه آنجا را دارد و به کشور برگشت.

دو روز قبل گفتم که دو آپارتمان ۹۵ متری دارم و همسرم هم یک آپارتمان ۷۵ متری در پردیسان دارد که بعدا دختر و دامادم آنجا ساکن خواهند شد. بعد حاشیه درست کردند که دو همسر یکی در تهران و یکی در قم دارم؛ شرم نمی کنند؟ من چه خاری در گلوی آنها هستم؟ وقتی روی کار بیایم آنها را راحت نمی گذارم هر چه خوردند بردند از گلویشان بیرون می کشم. دانشگاه دختر من پولی نبود و از ۱۴ نفر، دختر من بین ۸ نفر موفق شده بود. من یک ریال خرج دخترم نکردم و دخترم و همسرش آنجا کار می کردند و خرج خودشان را می دادند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. [email protected] می گوید

    دامادتم نخبه هستش خودتم نخبه هستی اصلا شما جد اندر جد نخبه هستین واسه همین همه چی حق شماس درویی از سرو روت میباره ریاکار از قدیم گفتن رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون

  2. سهیلا محمدی می گوید

    واقعا برات متاسفم که اینقدر دروغگویی. کارنامه عمل شما در طی این چند ماه نشان داد که هرچه گفته اند راست بوده و فقط نوک کوه یخی است که از آب بیرون آمده است.

  3. ناشناس می گوید

    … ترین فرد نظام زاکانی هست

  4. سید احمد می گوید

    سرکار خانم پاکاتچی، همسر بزرگوار شهید، حیف جوانی و عمر شما که هدر این موجود انسان نما نمودید.

  5. کتابی می گوید

    استغفر ا… ربی. خدا شر همه دجالان، نامردان و هوسبازان شلوار دو تایی را از سر این مردم و سرزمین کم نماید.

  6. ا.پ.چ می گوید

    …، خواهر حججی رو چیکار داشتی؟ منتظری یکی شهید شه فوری بری اقوامشو بگیری، از رانتش استفاده کنی و مشهورتر شی؟ اف بر تو دین نمای دین ندار. سر پیری و معرکه گیری؟