تحصیلات علیرضا زاکانی چیست؟ (مدرک تحصیلی)

1

مدرک تحصیلی دکتر زاکانی چیست

علیرضا زاکانی در ۱۳۶۸ خورشیدی در کنکور سراسری شرکت کرد و رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شد و دکتری عمومی خود را در تابستان ۱۳۷۶ خورشیدی اخذ کرد. بعد از آن با شرکت در آزمون تخصص، به‌عنوان دانشجوی دوره تخصصی پذیرفته شد و دوره تخصصی پزشکی هسته‌ای را در ۱۳۸۳ خورشیدی به پایان رساند.

وی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است و در مرکز پزشکی هسته‌ای مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و بیمارستان دکتر شریعتی نیز مشغول به کار بوده است. او علاوه براین عضو هیات مدیره انجمن علمی پزشکی هسته ای ایران نیز است.

همسر زینب زاکانی علیرضا زاکانی شهردار تهران شغل فعلی علیرضا زاکانی سوابق علیرضا زاکانی دختران علیرضا زاکانی تحصیلات مسئولان بیوگرافی علیرضا زاکانی

تحصیلات همسر و فرزندان

همسرش دارای تحصیلات حوزوی بوده و فعالیت های متنوع فرهنگی و انقلابی دارد.

او سه فرزند دختر دارد که هر سه نفرشان ازدواج کرده اند. دختر اولش فوق لیسانس و معلم مدرسه فرهنگ در قم است و دو فرزند دارد. داماد اولش که دانشجوی دانشگاه تهران بوده و در حوزه علمیه سال دهم بوده و برادر شهید است و پدر و پدربزرگ و برادرش هرسه روحانی اند. فرزند دومش هم فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس از دانشگاه سوئیس بود و یک فرزند دارد، داماد دومش نیز فارغ التحصیل همان دانشگاه و فرزند یک رزمنده و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس می باشد. فرزندم به همراه همسرش برای ادامه تحصیل در رشته تازه تاسیس رشته علوم انسانی دیجیتال (بدون مشابه داخلی) و بدون استفاده از بورس تحصیلی داخل یا خارج به دانشگاه ممتازی در سویس رفته و اکنون حدود بیش از یک سال است در ایران هستند و به همراه همسرشان کار تخصصی در علوم کامپیوتری بویژه با رویکرد تحکیم خانواده انجام می دهند. داماد سوم ایشان از فرزندان یکی از جانبازان و رزمندگان پرسابقه جنگ و دارای مدرک دکترای عمران از دانشگاه تربیت مدرس بوده و اکنون بعنوان عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان هیات علمی در دانشگاه امام حسین ع مشغول شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. وحید آکار می گوید

    سلام
    ای کاش تو این دنیا ما هم یک آشنا داشتیم هم تحصیلات داریم هم اینکه پدرم جانباز شیمیایی و زرمند هم هست ولی تا الان هیچ انتظاری از این دولت داشته و دنبال هیچی نرفته ،ولی گناه ما چیست هیچ آشنای نداریم که پشتمون باشه و یک مقام و جایگاهی بهمون بدهند زندگیمون بدون دق دقه بگذره نه با هزاران فکر چه کنم ،تو جوانی پیر شدیم