موسوی: استقلال باید از حاشیه دور شود

0

موسوی: استقلال باید از حاشیه دور شوداخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پایگاه خبری ساتین- پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: مهمترین مساله برای اعضای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال باید فراهم کردن امکانات و بستر لازم برای موفقیت باشد تا این تیم بدون دغدغه و حاشیه کار خود را انجام دهد.

به گزارش ساتین و به نقل از ایرنا، علی موسوی اظهار داشت: استقلال در این تعطیلات فرصت خوبی در اختیار خواهد داشت تا نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعفش‌ را برطرف سازد.

وی افزود: استقلال کیفیت فنی خوب و بازیکنان توانمندی دارد، کادر فنی ممتازی در جمع آبی‌پوشان حضور دارند و این باعث خواهد شد تا به آینده این تیم خوش بین باشم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال شاید در لیگ برتر شانس زیادی برای قهرمانی نداشته باشد اما باید با قدرت تا روز آخر در بازی‌ها حضور داشته باشد و به مقامی شایسته برسد.

موسوی تاکید کرد: الان تیم‌ الهلال هزینه‌های میلیون دلاری انجام می‌دهد تا برای بازی با استقلال آماده شود، آنها با پول و امکانات به دنبال رویارویی با آبی‌پوشان هستند و باید این تیم نیز تقویت شود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: باید برای آینده برنامه‌ریزی کرد، استقلال باید آینده را طوری بسازد که هواداران از تیم محبوبشان لذت برده و افتخارات زیادی را به دست آورد.

۴۱۵۴

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ